המאמן פאולו סוזה התייחס במסיבת העיתונאים לעובדה שליגה שלמה מייחלת למעידה בקרית שמונה

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המפגש נגד עירוני קרית שמונה מחר, במשחק שינעל את המחזור ה-17. עוד לפני האימון הגיעו פאולו סוזה ואקס קרית שמונה, דן איינבינדר, למסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק. "אני בטוח שיהיה משחק קשה", אמר סוזה בפתח דבריו. "ק"ש היא יריבה מסוכנת שטרם נוצחה בבית וזאת בהחלט מטרה עבורינו. ממה שאני רואה לא רק ק"ש רוצה לנצח אותנו, אלא כל קבוצות הליגה וכל מי שלא אוהד מכבי מייחל למעידה שלנו. זוהי הזדמנות נוספת לשחקנים שלנו להפגין בגרות".

http://www.youtube.com/watch?v=781gcbQqljE&feature=youtu.be

" למרות שמדובר היה במשחק קשה, ניצחנו את המפגש הקודם בתוצאה 0-3. ק"ש היא יריבה מאד חזקה ומאורגנת. צריך לזכור שהיא עדיין לא הפסידה בביתה ואני אשמח לראות את השחקנים שלי ממשיכים לשבור שיאים כפי שעשינו כבר העונה. אני רוצה לראות את השחקנים שלי משחקים את משחקם הטוב ביותר על מנת להשיג את התוצאה החשובה עבורינו – אבל אני מצפה למשחק קשה".

המאמן התבקש להתייחס לניצחון הדרמטי של הפועל באר שבע נגד בני יהודה ואמר: "בלי קשר לתוצאות של ב"ש, המוטיבציה שלנו זהה וזה התפקיד שלכם בתקשורת לדבר על לחץ או ההשפעה של משחק זה או אחר בהתאם לתוצאות המחזור. אנחנו תמיד רוצים לשמור על עקרונות המשחק שלנו, להמשיך לעבוד בצורה עקבית גם מבחינה מנטאלית. אנחנו לא בלתי מנוצחים כיוון שיש לנו דברים אותם אנחנו צריכים לשפר. אבל במקביל אנחנו רוצים להמשיך לייצר את אותן התוצאות כמו בשבעת המחזורים האחרונים".

לקראת סיום סוזה התייחס לשאלה כיצד הוא מרגיש עם העובדה שהוא הפך להיות מודל לחיקוי עבור מאמנים אחרים בארץ: "אני זוכר מאמן מאד מוכר שאמר פעם, ואולי זאת לא ההגדרה המדוייקת ביותר, ש-'אנחנו כמאמנים תמיד גונבים ממאמנים אחרים'. הכוונה היא בצורה חיובית, כיוון שזו העבודה שלנו. אנחנו צריכים לנתח את היריבות שלנו, את מה שהמאמנים שלהם עושים ולנסות להגיב בדרך הנכונה ועם המשאבים שיש לנו".

דן איינבינדר, ששיחק בעונה האחרונה כקשר בקרית שמונה, התייחס להכנות הצפויות לקראת המשחק בקבוצתו לשעבר: "מההיכרות שלי עם ק"ש הם יבואו מאד דרוכים ועם הרבה מוטיבציה. האלופה והמוליכה מגיעה למגרשם הביתי והצוות המקצועי והשחקנים יבואו דרוכים מאד ועם רצון עז לנצח את המשחק. אני לא יודע האם תהיה היערכות מיוחדת, אבל אני יכול להגיד בוודאות שהם יבואו קצת יותר דרוכים וקצת יותר רוצים לנצח את המשחק מבדר"כ. ככה באה כל קבוצה שרוצה לנצח את האלופה".

על השינוי במעמדו לעומת התקופה שלו בק"ש, הוסיף הקשר: "בקבוצות אחרות תמיד הייתי שחקן מוביל, תמיד הייתי מנהיג. כזה הוא אני וזה האופי שלי. גם פה אני משתדל להביא למגרש את האופי שלי. הגעתי למועדון הגדול ביותר בארץ, לקבוצה הטובה ביותר בארץ – לאלופה שרוצה להיות הגן על התואר, לקבוצה המשתתפת באירופה ויש לה הרבה מטרות. יש פה הרבה מאד שחקנים טובים וכולם רוצים לשחק. מבחינתי, אני רוצה להמשיך לעבוד קשה על מנת להוכיח למאמן בכל יום ובכל אימון שהמקום שלי הוא על המגרש. המאמן מקבל את ההחלטות, הוא עושה את זה טוב מאד ואני נהנה מאד כרגע".

איינבינדר התבקש גם הוא להתייחס לתוצאות של ב"ש ולעובדה שהקבוצה הדרומית צברה יותר נקודות בשלב זה של העונה לעומת מכבי ת"א אשתקד: "אני לא יכול להשוות את המצב כרגע למה שהיה במכבי בעונה שעברה כיוון שלא הייתי כאן. אני רק יודע שמבחינתינו אנחנו לא מסתכלים על ב"ש אלא רק על הדרך שלנו. אנחנו עושים עד כה דרך יפה מאד ועובדים קשה כדי שגם בעתיד ימשיך להיות יפה. נכון שכרגע הפער בטבלה הוא רק שלוש נקודות, אבל אני מקווה שבסיום המחזור הפער יחזור להיות שש נקודות".