במכבי שמחו על ניצחון החוץ נגד בני יהודה שסיים חודש דצמבר מוצלח לצהובים עם שישה נצחונות משישה משחקים.

http://www.youtube.com/watch?v=b1zTpKizVT8
המאמן פאולו סוזה התייחס בסיום למשחק ואמר: "תמיד קשה לשחק נגד בני יהודה, היה לנו קשה גם בעונות קודמות. המשחק נפתח עם מספר קשיים בהתחלה- לא רק שבני יהודה הסתגרו והקשו על מציאת שטח פנוי גם טל בן חיים נפצע בדקה העשירית וערן זהבי הוחלף במחצית לאחר שעלה חולה ועשה את כל המאמצים כדי לקחת חלק במשחק. בגלל השינויים האלו היינו צריכים לתכנן מחדש את המשחק כדי להבטיח את התוצאה שאנחנו תמיד מחפשים-ניצחון. ביחס לכל הרכיבים האלו, לנצח משחק כזה מבלי לספוג ולהשיג תוצאה טובה יותר מאשר הסיבוב הראשון זו תוצאה טובה ואני מאוד גאה בשחקנים.
החלוץ ראדה פריצה שהמשיך במסורת כיבוש השערים מול בני יהודה אמר בסיום: "יצא לי לכבוש הרבה מול בני יהודה והיום היתה לי בעיתה טובה והיה כיף להבקיע. הם לחצו אותנו וייצרו עבורינו בעיות, היינו צריכים ללחוץ אותם יותר. במחצית הראשונה הם התגוננו מאוד ושמחו בתיקו מאופס ולכן היתרון בפנדל היה חשוב. במחצית השניה הם העזו יותר כי הם קבוצה טובה.
המגן עומרי בן הרוש הוסיף: "זה היה משחק מאוד קשה וידענו שכך יהיה, הם קבוצה מאוד טובה אבל הצלחנו להתעלות ולהשיג את הנקודות. כולנו מוכנים לכל תפקיד שנקבל, זה חלק מהשינויים בקבוצה ואני תמיד צריך לעשות את המקסימום"