בגיל המצוות המחייב הם עובדים קשה בכדי להשתפר וסופרים עוד ארבע תחנות בדרך לקבוצת הבוגרים. הכירו את ילדים א' דרום

שנתון: 2000

ליגה: ילדים א' מרכז

מאמן: אייל צחי

עוזר מאמן: ישראל קקון

מנהל מקצועי חטיבה אמצעית (ילדים ב', ילדים א', נערים ג') – דודי אהרונוב

מספר שחקנים: 19

קצת על הקבוצה:

הסגל של ילדים א' דרום מגובש למדי כאשר רוב השחקנים נמצאים בקבוצה מספר שנים. רוב שחקני הסגל שסיים את העונה שעברה כקבוצת ילדים ב' דרום ממשיכים גם העונה כילדים א' דרום כאשר רק חמישה שחקנים חדשים הצטרפו. בנוסף לשחקנים החדשים לקבוצה הגיע גם מאמן חדש, אייל צחי שבילה מספר שנים במחלקת הנוער של הפועל ת"א ובעונה שעברה אימן במחלקת הנוער של מכבי נתניה. הקבוצה משחקת בליגת ילדים א' מרכז וממוקמת לאחר תשעה מחזורים במקום השלישי מתוך שש עשרה קבוצות.

שגרת האימונים:

הצוות המקצועי של ילדים א' דרום מקיים ארבעה אימונים בשבוע (ראשון, שלישי, רביעי וחמישי) כהכנה למשחקים בשבתות. הקבוצה זוכה גם לשני אימוני העשרה בשבוע של 45 דקות, אימונים בהם השחקנים משקיעים זמן נוסף בשיפור היכולות הטכניות שלהם. בכדי לתת יותר דגש אישי באימונים הצוות המקצועי מאפשר לשחקנים להתאמן במספר תחנות עם מספר מצומצם של שחקנים בכל תחנה. בנוסף למאמן אייל צחי ועוזרו ישראל קקון מלווה את האימונים של ילדים א' דרום גם מנהלה המקצועי של החטיבה האמצעית (ילדים ב', ילדים א', נערים ג') במחלקה, דודי אהרונוב.

מטרות הקבוצה:

המטרה של ילדים א' דרום עומדת בקנה אחד עם המטרה המרכזית של מחלקת הנוער: "לשפר שחקנים צעירים ולתת להם כלים להמשך דרכם". צוות המאמנים של צחי וקקון ממשיכים ומפרטים: "לכל קבוצה המשתייכת למחלקת הנוער של מכבי ת"א, יש מטרות ברורות. המטרות שלנו הן בראש בראשונה בפן הקבוצתי, להביא את הקבוצה למצב בו היא משחקת לפי עקרונות המחלקה אותם מנחיל המנהל המקצועי ניר לוין. בגילאים אלה, המטרות ההישגיות לא משחקות תפקיד ולא באות לידי ביטוי, רק הדרך".

מי משחק בקבוצה:

שוערים: אהוד אלישע, אהרון סיאנוב.

הגנה: רוי הרוש, תומר מכלוף, אסף ספיר, אורי בן יחזקאל, אלון שטרוזברג, בר לוי.

קישור: ניב אבוטבול, אדיר חרדון, רז לוי, רועי אלון, רז הדר, עמית זוליכה, עמית מורדכייב, אביב רוטמן.

התקפה: לאון גרדשוב, טל דאון, גל פורת.