שער של דניאל גרץ בתוספת הזמן העניק לצהובים ניצחון חוץ חשוב נגד בית"ר ירושלים

מתחם בית וגן בירושלים אירח היום (שלישי) את משחק ההשלמה של מכבי תל אביב 'שחר' נגד בית"ר ירושלים. המפגש בין הקבוצות נדחה מהמחזור ה-11 בליגת העל לנוער, זכר לסוף השבוע הסוער שפקד את המדינה באמצע חודש דצמבר. לאחר שרק לפני שבוע וחצי ספגו הפסד מול בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה לנוער קיוו החניכים של זיו אריה להשיג תוצאה משופרת. עד הדקה ה-40 של המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד השערים אך אז היו אלה המארחים שעלו ליתרון מבעיטה מדויקת של רפאל עמיאל.

החניכים של זיו אריה התעשתו מהר ושלוש דקות מאוחר יותר התקפה מהירה הסתיימה בבעיטה שטוחה וחזקה של סוהיל ארמלי שפגעה בקורה ונכנסה פנימה. אחרי ההפסקה הצהובים השתלטו על המשחק ולחצו לכיוון שער המארחים אך הזדמנות ממשית הגיעה דווקא במתפרצת מהצד השני באדיבות חלוץ בית"ר משה פרץ. לאחר מכן דווקא מגן מכבי שון גולדברג היה קרוב לכיבוש עם נגיחה חזקה אותה קלט שוער בית"ר סתיו שושן ולאחר מכן גם סוהיל ארמלי נבלם במצב קורץ מאוד.

לקראת הסיום המארחים קיבלו הזדמנות להכריע אך הבעיטה החזקה בנגיעה של יונתן ניצקו חלפה מעל המשקוף של סהר חסון. עם כניסת המשחק לתוספת הזמן הגיעה ההכרעה במשחק לטובת הצהובים. דור ג'אן חדר לרחבה והוכשל, דניאל גרץ ניגש לנקודה וכבש את השער הדרמטי שקבע ניצחון חוץ חשוב, 2-1 למכבי ת"א 'שחר'. הצהובים שנשארו במקום הרביעי בטבלה ישלימו משחק שלישי תוך שבוע בשבת הקרובה כאשר יארחו בקרית שלום (12:00, שידור בספורט 5) את מכבי פתח תקווה לקרב צמרת בליגת העל לנוער.