שער בודד של המארחים בדקה ה-65 הותיר את הצהובים ללא נקודות ממשחק החוץ בקרית חיים

אחרי אכזבת ההדחה מגביע המדינה בשבת הקודמת חזרה מכבי תל אביב 'שחר' למשחקי ליגת העל לנוער שם היא אחרי שני ניצחונות רצופים. הצהובים ניסו לייצר ניצחון שלישי רצוף נגד הפועל חיפה שחנכה את אצטדיון קרית חיים המחודש. המשחק מול המארחים מחיפה החל שבוע עמוס וחשוב לצהובים שיתארחו למשחק השלמה נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי ויארחו את מכבי פתח תקווה בשבת.

חמש מקומות בטבלה ושש נקודות הפרידו בין הקבוצות לטובת הצהובים שהחלו את המשחק בלחץ על שערה של הפועל חיפה. רז יצחק היה קרוב בפתיחה כאשר קיבל כדור שקיבל מול השער ברח לו ברגע האחרון ודניאל גרץ לא הצליח להמשיך את הכדור לרשת. המארחים נכנסו למשחק וניסו גם הם למצוא את הרשת כאשר נועם קולקופסקי פגש את המשקוף של סהר חסון. מנגד דור ג'אן ניסה למצוא את השער שיהיה השמיני שלו בליגה העונה אך גם הוא מצא רק את המשקוף והוריד את הקבוצות להפסקה עם תוצאה מאופסת.

הצהובים שעדיין לא סיימו העונה בתוצאת 0-0 ניסו לשבור את הקרח עם בעיטה של דור פרץ המחליף שטסה מעל המשקוף. הקבוצות המשיכו לנסות לשבור את השוויון ומי שהצליחה הייתה דווקא הפועל חיפה. אופור סיפריאן הסתובב ברחבה בדקה ה-65 והעלה את המארחים ליתרון 1-0. עד לסיום הצהובים הגיעו למספר הזדמנויות ליד השער כאשר הטובה ביותר הייתה של דניאל גרץ שהחמיץ מקרוב. השער המיוחל לא הגיע ושחקני מכבי תל אביב 'שחר' ירדו מאוכזבים עם הפסד רביעי העונה.

ההפסד הותיר את הצהובים על עשרים נקודות לאחר שניים עשר משחקים כאשר הפער מהמובילה מכבי חיפה עלה לשבע נקודות. המשחק הבא של הצהובים יהיה כאמור משחק השלמה מהמחזור ה-11 נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי הקרוב (בית וגן, 14:30).