הצהובים נכנעו לשער בודד של בית"ר ירושלים במחצית הראשונה וסיימו את דרכם בגביע המדינה לנוער

בשבת האחרונה של שנת 2013 התפנתה מכבי תל אביב 'שחר' ממשחקי הליגה לטובת גביע המדינה לנוער. ההגרלה זימנה לצהובים מפגש חוץ לא קל על טהרת ליגת העל לנוער נגד בית"ר ירושלים בסיבוב ד' של גביע המדינה לנוער, הראשון בו נכנסות קבוצות הנוער הבכירות למעגל המשחקים. המארחים פתחו טוב יותר את המשחק וכבר בדקה השנייה נזקק סהר חסון למתוח את איבריו ולהדוף בעיטה מסוכנת של אבישי כהן. עשר דקות מאוחר שוער מכבי כבר לא יכול היה להושיע. בר שלום קיבל כדור על סף הרחבה ועם בעיטה לרשת הגבוהה העלה את בית"ר ליתרון מוקדם.

המארחים המשיכו לבחון את סהר חסון שעמד בפני נגיחה של דוד קלטונס כאשר מנגד דור ג'אן היה אחרי למצב המסוכן הראשון של הצהובים. עד להפסקה הצהובים החזיקו יותר בכדור אך מלבד הזדמנות נוספת של דור ג'אן לא הרבו לסכן את השער. במחצית השנייה ערך המאמן זיו אירה מספר חילופים כאשר אחד המחליפים, יונתן כהן היה קרוב לכבוש שלוש דקות לאחר ההפסקה עם בעיטה מסובבת שחלפה סמוך לקורה. הצהובים המשיכו לנסות ולהשיג את השוויון שישאיר אותם בתמונת גביע המדינה לנוער אך גם ניסיון נוסף של דור ג'אן בדקה ה-65 לא הצליח לעבור את שוער בית"ר ירושלים, סתיו שושן.

דן גלזר היה האחרון לנסות את מזלו בדקות האחרונות כאשר כדור חוזר מהגנת בית"ר נחת לרגליו של הקשר שבבעיטת יעף החמיץ במעט את המשקוף. הלחץ של הצהובים נמשך עד לשריקה האחרונה שלצערם בישרה שהדרך בגביע המדינה לנוער הגיעה לסיומה כבר בתחנה הראשונה שלה. שחקני מכבי תל אביב 'שחר' ינסו להתאושש מהאכזבה כבר בשבת הבאה אז יתארחו אצל הפועל חיפה במחזור ה-13 של ליגת העל לנוער.