ניצחון משכנע לצהובים שפתחו את הסיבוב השני ברגל ימין בזכות צמד של דור ג'אן ושערים של יונתן כהן ואליאל פרץ

לאחר שסגרה את הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער עם ניצחון חוץ בבאר שבע חיפשה מכבי תל אביב 'שחר' לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ נוסף. היריבה שקיבלה את פניה הייתה הפועל רעננה אותה ניצחו הצהובים 1-3 במחזור שפתח את העונה הנוכחית. החניכים של זיו אריה היו גם אלה שפתחו את המשחק בצורה טובה וכבר בדקה השביעית הזדמנות כפולה של דניאל גרץ ומתן חוזז נעצרה אצל שוער המארחים עומרי גלזר. עשר דקות לאחר מכן גם שוער מכבי תל אביב 'שחר', סהר חסון שמר על עירנות כאשר יצא טוב ומנע שער מבן מיזן.

לאחר מעט יותר מחצי שעה של משחק הגיע השער הראשון במשחק כאשר יונתן כהן הפציץ מחוץ לרחבה את שערו השני ברציפות לאחר שכבש גם בניצחון בבאר שבע. חלוץ הצהובים היה קרוב להכפיל את כמות השערים שלו ושל קבוצתו במשחק בתחילת המחצית השנייה אך עומרי גלזר הצליח להדוף. הצהובים המשיכו ללכת לכיוון שער המארחים ולאחר 65 דקות גם מצאו את השער השני. המחליף גיא אביב פרץ באגף ימין ומצא בכדור רוחב מדויק את אליאל פרץ שלא התקשה לכבוש מקרוב.

שלוש דקות לאחר מכן דור ג'אן ראה בעיטה שלו נהדפת מקו השער אך בהתקפה הבאה הוא הצליח למצוא את השלישי עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בדרך בשחקן הגנה. עשר דקות לסיום אליאל פרץ היה קרוב מאוד להשלים צמד עם בעיטה שפגעה במשקוף אך מי שכן מצא את השני שלו  היה דור ג'אן. קפטן הצהובים היה במקום הנכון כאשר בעט פנימה כדור שנפל לרגליו לאחר שעמית פרחי ניסה לעבור את שוער המארחים. שער תשיעי העונה בליגה לג'אן שהיה יכול להשלים שלושער עם עוד שלוש נגיחות שלא נכנסו והשאירו את התוצאה בסיום על 0-4 חלק לזכות הצהובים שעלו למקום הרביעי בטבלה. במחזור הבא יחכה לשחקני קבוצת הנוער משחק מסקרן מאוד כאשר מכבי חיפה תגיע להתארח בקרית שלום.