משחק מצוין של הצהובים הסתיים בניצחון משכנע על המובילה וצמצום הפער בצמרת

המחזור השני של הסיבוב השני בליגת העל לנוער זימן מפגש מסקרן מאוד כאשר מכבי ת"א 'שחר' אירחה בקרית שלום את הראשונה בטבלה מכבי חיפה. הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה עם ניצחון צהוב 1-3 בסופר קאפ והפסד 3-2 במחזור השני של העונה. החניכים של זיו אריה חיפשו להשיג ניצחון שיקרב אותם עד כדי שבע נקודות מהמוליכה ופתחו את המשחק בנחישות. ההזדמנות הראשונה הגיעה כבר בדקה הרביעית עם כדור חופשי מסוכן של יונתן כהן שנהדף ברגע האחרון ע"י שוער האורחים טל בומשטיין.

הצהובים המשיכו לשלוט וליצור את כל המצבים המסוכנים במחצית הראשונה כאשר דור ג'אן היה הבא בתור עם בעיטה בנגיעה שחלפה מעל השער. באמצע המחצית נכנס לפעילות קשר הצהובים דניאל גרץ שבתחילה ניסה את מזלו עם שתי בעיטות מסוכנות מרחוק שכמעט ונכנסו. בדקה ה-29 גרץ כבר התקרב יותר לשער וגם מצא את הרשת כאשר עבר שחקן בתוך הרחבה ומצא את הפינה הרחוקה של טל בומשטיין. חמש דקות להפסקה הגיע גם השער השני כאשר גיא אביב מצא בכדור רוחב את דור ג'אן שדחק פנימה את שערו העשירי העונה בליגה.

למרות היתרון הכפול המילה האחרונה של הצהובים במחצית הראשונה עדיין לא נאמרה ובדקה ה-43 יונתן כהן כבש שער שלישי רצוף והוריד את הצהובים להפסקה ביתרון מדהים של 0-3. מיד עם תחילת המחצית השנייה נראה היה שהתוצאה הופכת להיות עוד יותר מדהימה אך השער של שקד אזולאי נפסל. האורחים ניסו לצמק את התוצאה לאחר מכן כאשר דור חוגי היה הקרוב ביותר לעשות זאת בדקה ה-56. הצהובים מצידם לא ויתרו על הניסיון לכבוש עוד ובדקה ה-68 דור ג'אן היה קרוב מאוד לרביעי אך שוער האורחים עצר אותו. השער הרביעי של הצהובים אכן הגיע כאשר בתוספת הזמן של המשחק לקח עמית פרחי את האחריות מהנקודה הלבנה וחתם תוצאה סופית מצוינת לצהובים, 0-4 על מכבי חיפה.

במחזור הליגה הבא שייערך בעוד שבועיים תצא מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן.