מכבי תל אביב הודחה הערב מגביע המדינה אחרי שהפסידה 1-2 למ.ס. אשדוד בתום 120 דקות של כדורגל. פנדל של רועי בקל קבע יתרון למארחים בדקה ה- 45, אך שתי דקות לתום המשחק זהבי נגח את השוויון אחרי הגבהה של דבור. דקה בתוך החלק השני של ההארכה יואב זיו ספג את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. שבע דקות אחר כך חלוץ האורחת ירו בלו נפל ברחבה, אלון יפת הצביע על הנקודה הלבנה ובקל דייק בפעם השנייה במשחק. זהבי ודבור עוד ניסו להשוות אבל הכדור לא מצא את דרכו אל הרשת. מכבי תל אביב נפרדת ממפעל הגביע בסיבוב ח' וכבר ביום ראשון תחזור לליגה למפגש עם בני סכנין.

Sheran Yeini

המחצית הראשונה היתה פושרת למדי וההזדמנות הראשונה במשחק נרשמה לזכות המארחת רק בדקה ה-22. התקפה של מ.ס. אשדוד מאגף שמאל דרך אלכסנדר דוידוב הסתיימה עם בעיטה של רועי בקל מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו פגע בקרלוס גארסיה וחמק מעל המשקוף. דקה לתום המחצית הראשונה ריף פרץ הכשיל את חלוץ מ.ס. אשדוד ירו בלו ברחבה ולשופט לא היתה ברירה אלא להצביע על הנקודה הלבנה. רועי בקל לקח את האחריות ובעט את הכדור לפינת השער של ברק לוי. בתום ארבעים וחמש הדקות הראשונות הצהובים, שעלו למגרש בכחול, ירדו להפסקה בפיגור.

Tal Ben Haim

המחצית השנייה היתה כבר סיפור אחר. מאמן הקבוצה פאולו סוזה הכניס למגרש את מלך השערים של הקבוצה ערן זהבי והחלוץ מואנס דבור. כבר בדקה ה- 54 יואב זיו סחט הדיפה מאופיר מרציאנו, קרלוס ואייבינדר ניסו מתוך פקעת השחקנים אבל הגנת אשדוד הרחיקה. הלחץ גבר, ייני ומרגוליס ניסו לבעוט מתוך הרחבה אבל פספסו את המסגרת. בדקה ה- 77 סדרת ניסיונות מתוך רחבה החמש נבלמת אצל מרציאנו ואחרי עוד חמש דקות התקפה משולבת של זיו ודבור הסתיימה עם החמצה של זהבי משלושה מטרים. ביציעים כבר החלו לאבד תקווה עד ששתי דקות לסיום זהבי נגח לרשת הגבהה של מואנס דבור ושחרר אנחה גדולה מאלפי הצהובים ביציעים. צמד המחליפים קבע שוויון דרמטי ושלח את המשחק להארכה.

Eran Zahavi_Reef Peretz

החצי הראשון של ההארכה היה חד צדדי והתנהל רובו ככולו בשטח המגרש של המארחת. כבר אחרי שתי דקות שוער מ.ס. אשדוד אופיר מרציאנו הקדים את זהבי וראדי בעט את הריבאונד מעל השער. עד השריקה ראדי עוד בעט כדור נוסף שחלף מעל המשקוף אבל התוצאה נשארה בעינה. דקה מפתיחת המחצית השנייה של ההארכה דריבל של יואב זיו הסתיים בנפילה ברחבה, השופט הוציא למגן צהוב שני על התחזות והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. שבע דקות אחר כך נפילה דומה של בלו הסתיימה בשריקה לפנדל ובקל כבש את השני. זהבי ודבור עוד ניסו לשנות את גורל המשחק אך ללא הואיל. מכבי תל אביב מודחת מהגביע וכעת תתפנה למשחק מול בני סכנין ביום ראשון באצטדיון נתניה.

Carlos Garcia