מכבי תל אביב גברה הערב 0-3 על עירוני רמת השרון באצטדיון 'גרונדמן'  ופתחה פער של שלוש נקודות בצמרת הטבלה. 3,400 אוהדים צהובים הפכו גם את המגרש במורשה לביתי ואפילו טרחו להקדיש שיר או שניים לאקסים אבי סטרול וקובי מוסא ששיחקו אצל המארחת. אחרי 25 דקות מהראן ראדי סיים מהלך משולב עם דור מיכה בבעיטת פצצה מתוך הרחבה. קרלוס גארסיה הכפיל עם שער בכורה במדים הצהובים אחרי 63 משחקים בכל המסגרות ודור מיכה סגר את הסיפור עם צ'יפ קלאסי מעל השוער. ביום שלישי תתארח הקבוצה באשדוד במסגרת סיבוב ח' של הגביע וביום ראשון תחתום שלושה משחקי חוץ בתוך תשעה ימים כשתתארח אצל בני סכנין באצטדיון החדש בנתניה.

Prica

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב וכבר בדקות הפתיחה כדור קרן של זהבי ניתז משחקן הגנה של המארחת לכיוון השער, אבל ניצן היה במקום. מהצד השני, קרן של תום מנשרוב, עוד אקס תל אביבי, מצאה את הראש של סייף שנגח את הכדור מחוץ למסגרת. חמש דקות חלפו והשילוב מיכה את ראדי הניב את שער היתרון  אחרי שהאחרון ניצל כדור רוחב של מיכה בשביל להרים את הרשת של ניצן. הצהובים השתלטו על המשחק והמארחים, שיזמו בדקות הראשונות, נסוגו לאחור. שלוש דקות להפסקה הגיעה החמצה של ראדה פריצה, אחרי שהשוודי פספס את המסגרת מתוך רחבת החמש בעקבות עוד מסירה מוצלחת של מיכה.

Carlos

החניכים של פאולו סוזה עלו למחצית השנייה כדי לגמור את הסיפור וכבר אחרי שמונה דקות קרלוס גארסיה כבש את השני וחגג שער בכורה במדים הצהובים. אחרי נסיונות של ראדי ופריצה, כדור נייח של זהבי עבר דרך פריצה לתוך תיבת החמש והבלם הספרדי דחק מקרוב ורץ לחגוג עם האוהדים. מכאן והלאה המשחק היה ברגליים של שחקני מכבי תל אביב ועשר דקות לסיום דור מיכה כבש את השער המקנח של המשחק. גל אלברמן חילץ כדור במרכז המגרש והעביר כדור ארוך לדור מיכה שהתגבר על המגן שלו ושלח צ'יפ מ- 18 מטרים אל הרשת של ניצן. הצהובים רושמים ניצחון ליגה שני בתוך שבוע ושומרים פעם נוספת על שער נקי.