שער עצמי של פטי ושער של זהבי העניקו לצהובים ניצחון תשיעי מעשרה משחקי בית העונה בליגת Winner.

לאחר שספגו במחזור הקודם את הפסדם השני בלבד העונה בקרית שמונה חזרו הצהובים לבלומפילד וקיבלו את פניה של מ.ס אשדוד. בסיבוב הקודם הסתיימה ההתמודדות בין הקבוצות ללא שערים אך הפעם הרשת זזה כבר בדקות הראשונות. עוד לפני שזה קרה יציאה טובה של חואן פאבלו לאחר חצי דקה בלבד מנעה שער מחלוץ האורחים בנצי מושל. שתי דקות לאחר מכן הגיע השער דווקא באדיבות בלם  אשדוד יאיא פטי שנגח לשערו הגבהה של זהבי והעלה את מכבי ליתרון מוקדם.

Celebrations

בהמשך המחצית הקצב נרגע והקבוצות התקשו ליצור הזדמנויות. קרלוס גארסיה היה קרוב לכיבוש שערו הראשון במדים הצהובים ומנגד גדי קינדה נגח החוצה מקרוב והצהובים ירדו להפסקה עם יתרון 0-1. בפתיחת המחצית השנייה הצהובים השתלטו על המשחק וניסו להכפיל את היתרון שלהם כאשר ההזדמנות הממשית הראשונה לעשות זאת הגיעה עם נגיחה של זהבי למשקוף בדקה ה-59. כמה דקות לאחר מכן בעיטה חופשית של זהבי נהדפה מקו השער והיתרון הקטן של הצהובים נשאר בעינו.

Zahavi

האורחים מצידם הגיעו להזדמנות מצוינת של בנצי מושל שקיבל כדור מעבר להגנת הצהובים אך מצא את חואן פאבלו מוכן. בדקה ה-80 הצהובים מצאו את השער השני בעזרת לא מעט נחישות. דאבור הגיע למצב מצוין מול מרציאנו שהדף, זהבי עט על הריבאונד ושוב מצא את מרציאנו מוכן אך בניסיון הבא זהבי כבר הצליח לכבוש מקרוב את שערו ה-12 העונה בליגה. בתוספת הזמן הספיק ראדה פריצה למצוא את הקורה של מרציאנו באקורד הסיום של עוד ניצחון של מכבי בבלומפילד, 0-2 על מ.ס אשדוד. לאחר הניצחון הביתי התשיעי העונה בליגה יצאו הצהובים לסדרה של שלושה משחקי חוץ: הפועל רמת השרון בשבת הבאה, מ.ס אשדוד (גביע המדינה) ובני סכנין.