במועדון השוויצרי רוצים להכריע את ההתמודדות מוקדם. שטרלר: "ננסה לכבוש בדקות הראשונות"

עוד לפני ששחקני מכבי תל אביב הגיעו לאימון המסכם בסנט. יאקוב, מאמן באזל מוראט יאקין והקפטן מרקו שטרלר הגיעו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "היה משחק מאד קשה, מאד פיזי וטקטי מצד שני הצדדים שכמעט ולא עשו טעויות", סיפר יאקין על המשחק הראשון. "אנחנו רוצים לעבור שלב ואני חושב שבבית אנחנו יכולים לעשות את זה. לאופן בו המשחק יתחיל תהיה השפעה על איך שהמשחק יתפתח. נצטרך לראות גם איך מכבי תתנהג. אנחנו לוקחים בחשבון אפשרות של הארכה, אבל ננסה לסיים את זה תוך 90 דקות".

מרקו שטרלר שנעדר מהמשחק הראשון עקב פציעה סיפר על ההתרשמות שלו: "ראיתי את המשחק הראשון בטלוויזיה, היה משחק מאד טקטי. לפני המשחק המאמן שיתף אותי בראיונות שלו ואני חושב שהקבוצה עמדה במה שהוא ביקש. לגבי התוצאה, היא בהחלט טובה ויש לנו את כל האפשרויות כדי לעבור שלב".

שטרלר הוסיף לקראת המשחק: "הם צריכים לכבוש מולנו בשביל לעבור שלב, בהנחה שלא נגיע לפנדלים. אני מניח שהם יבואו לכאן וינסו להבקיע. אנחנו מתרגשים לקראת המשחק ונצטרך לראות איך אנחנו נשחק מחר. מכבי קבוצה חזקה ועברה בית מאד קשה, אבל בבית שלנו אנחנו נצטרך לנצח את המשחק ולעבור שלב תוך 90 דקות. ננסה לכבוש שער מוקדם בשביל שמכבי תפתח את המשחק ותקל עלינו".

יאקין מיעט לשתף במערך עימו הוא אמור לפתוח מחר אבל סיכם: "אנחנו יכולים לשחק במספר סגנונות, אבל בסופו של דבר מה שמעניין אותי זה לעבור שלב. לא יהיו פה הפתעות, מכבי יודעת איך אנחנו משחקים. אני לא אגיד לך היום איך אני הולך לשחק מחר. שטרלר מאד חשוב לנו במשחק ולא רק בגלל הגולים שלו. כשהוא על המגרש זה חשוב גם לשחקנים האחרים".