הצהובים סיימו את ההכנות האחרונות למשחק מחר. ייני: "מאד גאים במה שהשגנו"

מכבי תל אביב קיימה הערב את האימון המסכם באצטדיון סנט. יאקוב בו ייערך משחק הגומלין מחר (20:00) מול באזל. מאמן הקבוצה, פאולו סוזה, הגיע למסיבת העיתונאים המסורתית והתייחס לסיכויים להעפיל לשלב הבא: "יש לנו את אותם הסיכויים כפי שהיו לנו לפני המשחק הראשון. זאת תחרות של שני משחקים. בשבילי זאת היתה הפתעה שמועדון וקבוצה מנוסה כמו באזל הגיעה לבלומפילד בשביל להתגונן, אבל זאת הדרך שלהם להעפיל. זה בהחלט נותן לנו את ההכרה לכל העבודה הקשה שעשינו, אבל גם כך הגענו לכאן עם אותן שאיפות כפי שהיו לנו מתחילת העונה. אנחנו יודעים ומבינים שבאזל היא פייבוריטית לאורך כל הדרך במיוחד עם כל ההיסטוריה שיש לה באירופה. מחר  הם יציינו את המשחק ה- 200 שלהם באירופה בכל הזמנים וזה בהחלט משהו שהיינו רוצים להנחיל גם אצלינו והתהליך התחיל לפני שנה. יש לי ביטחון מלא בכל מה שעשינו עד עכשיו כמועדון וכקבוצה בשביל להציג מחר כדורגל טוב ולהילחם על ההעפלה".

http://www.youtube.com/watch?v=EO1OKQ-0UVs&feature=youtu.be

המאמן נשאל האם הוא מצטער על ההזדמנויות הרבות שהקבוצה החמיצה במשחק הראשון: "אני עונה על השאלה הזאת הרבה. כל פעם אנחנו משחקים נגד יריב אחר וכל פעם אנחנו מייצרים הרבה מצבים. אני מקווה שגם מחר נצליח לייצר מצבי כיבוש כי מול קבוצה כזאת, עם האיכויות והניסיון שלה בשלב הזה, לא יהיו לנו יותר מידי מצבים. בבלומפילד הם יצרו לנו הרבה קשיים כי הם שיחקו עם הרבה שחקנים בהגנה. אני חושב וצופה שמחר יהיו לנו יותר שטחים ונוכל לייצר הזדמנויות. אני מקווה שההזדמנויות שיהיו לנו מחר יספיקו ונוכל לכבוש בשביל להעפיל מההתמודדות הזאת".

"אני חושב שהתהליך של אימון ושל חיי כדורגלן זה תמיד תהליך של למידה, אבל אנחנו צריכים להכיר במציאות של שני המועדונים הללו. אנחנו יודעים שזאת קבוצה שמנסה להכתיב את קצב המשחק, אנחנו יודעים שמחר יחזרו מספר שחקנים חשובים לסגל שלהם, אבל אנחנו משוכנעים שאנחנו מרוכזים מספיק בשביל להעביר את מה שיש לנו. ננסה להציג כדורגל יפה, כי השחקנים הם הדרך שלנו להעביר את התחושות למגרש. מחר ננסה להעביר את התחושות האלה, ללמוד ובמקביל לנסות ולהעפיל לשלב הבא".

http://www.youtube.com/watch?v=SsVsB6yJ4sw&feature=youtu.be

המאמן סיכם את דבריו והתייחס גם להיעדרות הצפויה של הבלם קרלוס גארסיה שמורחק בגלל צבירת צהובים: "אנחנו מצפים לערב קסום. ערב שבו נצטרך לקבל החלטות קשות ברמה האישית והקבוצתית נגד יריב קשה. ננסה לממש את ההזדמנות בשביל להעפיל לשלב הבא עבורינו ועבור הכדורגל הישראלי. נצטרך למצוא פתרונות, כמו שכל קבוצה צריכה לעשות, גם כדי להתמודד עם החיסרון של קרלוס".

הקפטן שרן ייני סיפר גם הוא במסיבת העיתונאים על ההכנות למשחק מחר ועל הקמפיין כולו: "אנחנו מאד גאים במה שעשינו עד עכשיו ומה שאנחנו מבטיחים זה שניתן את המאה אחוז ונאבק על העלייה עד הרגע האחרון. בגלל שאנחנו יודעים שהם הולכים ללחוץ אותנו ולשחק התקפי אז הריכוז ההגנתי שלנו צריך להיות גבוה מאד ובלי קשר יש לנו צ'אנס להפתיע אותם בהתקפה כי יש לנו הרבה שטחים. אנחנו מודעים לדברים האלה, אנחנו עוקבים אחרי האופן בו הם משחקים במשחקים מהסוג הזה ואנחנו מוכנים למשחק. מבחינה פסיכולוגית יש לנו הרבה מה להרוויח מהמשחק הזה. מבחינה פסיכולוגית יותר חכם לשמור את התחושות, המוטיבציה והנכונות לרגעים המתאימים ולא לבזבז אותם. אנחנו נדאג לזה שכולנו נגיע בזמן הנכון מוכנים".