החלוץ שנפצע בחימום לפני המשחק מול באזל צפוי להיעדר לזמן ממושך

חלוצה של מכבי תל אביב ברק יצחקי שהיה אמור לפתוח הערב במשחקם של הצהובים בבאזל במסגרת שלב 32 האחרונות באירופה ליג נפצע בחימום שלפני המשחק. יצחקי נלקח לבית החולים במחצית ועבר בדיקת MRI בה אובחן כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף התייחס לפציעה של ברק יצחקי: "אני חושב שהבשורה לפני המשחק היתה מאד קשה עבורינו וכרגע זה הדבר היחיד שמטריד אותי. על איך להרים את מצב הרוח של השחקן, עם ההשפעה שלו והחשיבות שלו עבורינו.

ערן זהבי התייחס גם הוא על ההיעדרות הצפויה של החלוץ: "כרגע שמענו את החדשות ואנחנו שבורים כי קודם כל הוא בורג מאד חשוב בקבוצה שלנו, גם מבחינה מקצועית ובטח מבחינה חברתית. אין מה לעשות. אנחנו ננסה לחזק אותו כמה שיותר, נתמוך בו ונעשה ככל שאנחנו יכולים בשביל שהוא יחזור כמה שיותר מהר. מפה יש לנו רק לאחל לו החלמה מהירה

שותפיו להתקפה, ראדה פריצה וטל בן חיים הוסיפו לדברים של זהבי: "זה תמיד קשה כשאתה שומע על שחקן שלך שנפצע בצורה כזאת", אמר החלוץ השוודי. "עכשיו אנחנו צריכים לתמוך בו ונשחק את הליגה בשבילו". בן חיים הוסיף: "אני וכל השחקנים בקבוצה מאד כואבים את הפציעה של ברק. אנחנו ננסה לגרום לכך שנרגיש כמה שפחות בחיסרון של ברק, כי את החיסרון שלנו אנחנו הולכים להרגיש".