שבת עמוסה במשחקים צפויה במתחם מחלקת הנוער בקרית שלום 

בעיצומה של תקופה טובה שהחזירה את מכבי תל אביב 'שחר' לצמרת ליגת העל לנוער מקווים הצהובים להמשיך בכושר הזה גם במשחק הביתי בשבת (קרית שלום מרכזי, 11:30, אין שידור) נגד מ.ס אשדוד. ארבעה ניצחונות רצופים בנוסף לתיקו בשבת האחרונה נגד בית"ר טוברוק העלו את החניכים של זיו אריה למקום השלישי בטבלה במרחק שבע נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. בסיבוב הקודם זה נגמר בניצחון 0-1 דרמטי משער בדקה ה-90 של דור פרץ שהיום סובל מפציעה שמשביתה אותו לתקופה ארוכה.

גם קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב תארח את המקבילה של מ.ס אשדוד בשבת הקרובה (קרית שלום מרכזי, 8:30). החניכים של אליעזר בן אהרון ספגו בשבת האחרונה את הפסדם השני בלבד העונה אך עדיין מחזיקים במקום הראשון בטבלה וינסו לשמור עליו במשחק מול הקבוצה מעיר הנמל. במשחק נוסף שייערך בקרית שלום (המגרש הסינטטי, 12:00) תארח מכבי תל אביב 'אלי פוקס', הראשונה בטבלת ליגת נערים ב' ארצית דרום את האחרונה מכבי באר שבע. מפגש נוסף בין קבוצה של מכבי לקבוצה מבאר שבע ייערך כאשר מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון תתארח למשחק צמרת (מגרש רייסר בבאר שבע, 11:00) אצל הפועל באר שבע.

קבוצה נוספת של המועדון שצועדת בראש הטבלה, נערים ג'2 תתארח בשבת (סירקין, 8:30) אצל הפועל פתח תקווה. ילדים א' דרום תצא למשחק חוץ במודיעין נגד עירוני המקומית (8:30) וילדים א' צפון תארח במגרש הסינטטי בקרית שלום את הפועל הוד השרון (10:15). מעט מאוחר יותר (13:45) המגרש הסינטטי יעמוד לרשותה של קבוצת ילדים ב' דרום שתארח את גדנ"ע ת"א. ילדים ב' צפון תצא למשחק חוץ בקרית חיים (13:15) שם תפגוש את הפועל חיפה.