נערים א' ונערים ב' רשמו ניצחונות נוספים שעזרו להם לשמור על הפסגה

במקביל למשחק קבוצת הנוער של מכבי תל אביב נגד מ.ס אשדוד אתמול בקרית שלום גם קבוצת נערים א' של המועדון אירחה את המקבילה מעיר הנמל. החניכים של אליעזר אהרון שמרו על מאזן מושלם לקבוצות מכבי על מ.ס אשדוד עם ניצחון 0-3 שגם סייע להם לשמור על הפסגה בליגת נערים א' על. בן שוגל, במשחקו השני במדי מכבי תל אביב 'עודד' לאחר שהצטרף מהפועל ראשון לציון פתח את מסכת השערים, איתי אלוני הוסיף צמד.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס', קבוצת נערים ב' של המועדון רשמה את אחד מניצחונותיה הגבוהים העונה עם 2-11 ביתי על מכבי באר שבע. רוי רונן כבש רביעייה, מתן כהן כבש צמד וחמישה שחקנים נוספים כבשו שער כל אחד בניצחון החמישי ברציפות של מוליכת ליגת נערים ב' ארצית דרום. שחקני מכבי תל אביב 'אלדד' השלימו ניצחון חוץ נאה 1-5 על הפועל באר שבע במשחק צמרת של ליגת נערים ג' מרכז. אלמוג אילון (29 שערים בכל המסגרות) כבש צמד, אוראל טיסונה, נדב ראובני ואיתי קדם הוסיפו.

נערי ג'2 ספגו הפסד שני בלבד העונה במחזור ה-19 של ליגת נערים ג' שרון עם 2-1 בחוץ להפועל פתח תקווה. גיא דהן כבש את השערי היחיד לזכות החניכים של חיים סיטון. ילדים א' דרום של המועדון גברו 0-6 בחוץ על עירוני מודיעין כאשר כל השערים נכבשו במחצית הראשונה של המשחק. טל דאון (שלושער), גל פורת (צמד) ואדיר חרדון כבשו לזכות החניכים של אייל צחי. גם ילדים א' צפון רשמו ניצחון נאה אתמול עם 0-5 ביתי על הפועל הוד השרון (עמית גלזר, אמיל עדרי, זיו מימון, גיל רחימי ואייל חן). ילדים ב' דרום גברו 0-11 על גדנ"ע ת"א בעוד ההפסד השני של קבוצות המחלקה הגיע במשחקם של ילדים ב' צפון שספגו 0-1 מהפועל חיפה.