שני שחקני הרכש החדשים שהצטרפו בחלון ההעברות של ינואר, רמי מארבאל וברק בדש, כבשו אמש את שערי הבכורה בניצחון על מכבי פתח תקווה 0-2. הצרפתי כבש במשחק הבכורה שלו במכבי ואילו החלוץ כבש במשחק הבכורה בו פתח במדים הצהובים. פאולו סוזה התייחס בסיום המשחק להופעות המוצלחות של השניים ואמר: "אני שמח בשבילם ובעיקר בשביל הקבוצה. להתחיל ככה, לכבוש ולהשיג את התוצאה שחיפשנו זה משהו שאשמח לראות בכל משחק. הקבוצה הגיעה במצב הנכון בכדי לספק את התוצאה הזו. אנחנו עובדים מתחילת העונה על ניצול מצבים, היו לנו הרבה מצבים וזה טוב אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי שכשנגיע למשחקים צמודים נצליח לכבוש. אני מקווה שנוכל לכבוש גם ביום חמישי, יש לנו הזדמנות נוספת לשחק מול באזל שהשתנתה מפעם שעברה. המשחקים אז היו צמודים עם הבדל של שער לטובתם ונקווה שהם יהיו צמודים גם הפעם אבל לטובתנו".

http://www.youtube.com/watch?v=u8icP5e5OhM

טל בן חיים, שספג אמש את הצהוב החמישי ויחמיץ את המשחק מול הפועל רעננה כמו גם קרלוס גארסיה, אמר אחרי המשחק: "צריך לנצח במגרשים כאלו מול קבוצות שרוצות לנצח את מכבי ואני שמח שניצחנו את המשחק. לא יודע לשים את האצבע על מה היה שונה מהסיבוב הראשון, אבל הפעם ידענו לא לקבל את הגולים שקיבלנו במפגש הקודם ואני שמח שהמשחק מאחורינו. בעטנו 29 פעמים לשער, שיחקנו התקפי ועשינו את העבודה. אני רוצה לשחק בכל משחק, לא שיחקתי מספיק טוב היום כדי להוכיח שמגיע לי לשחק מול באזל. התכוננו רק למכבי פ"ת, ידענו שאנחנו צריכים לנצח פה ומעכשיו אפשר לחשוב על באזל. אני שמח בשביל בדש ומארבאל, הם בחורים טובים ושחקנים טובים ואני בטוח שהם ישדרגו אותנו". 
כובש השער הראשון במשחק הבכורה שלו, רמי מארבאל, אמר לאחר המשחק: "זה המשחק הראשון שלי, אני מאוד שמח לנצח ולכבוש. אני מאוד שמח לשחק בשביל מכבי, זה טוב מאוד בשבילי ואני מקווה לשחק גם נגד באזל וכמובן לנצח".