המאמן התייחס להתמודדות בשבת מול מכבי פ"ת: "זאת קבוצה שעשויה לעשות לנו חיים קשים"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול מכבי פ"ת במסגרת המחזור ה- 22 בליגת Winner. כזכור, בסיבוב הקודם הצהובים איבדו שתי נקודות אחרי שכבר הוליכו ביתרון של שני שערים. מאמן הצהובים, פאולו סוזה, התייחס ליריבה: "זאת קבוצה שנאבקת על הירידה ולכן המוטיבציה שלהם מאד גבוהה. גם ככה לקבוצות שמשחקות מול מכבי יש מוטיבציה גבוהה, אבל גם כי הם חייבים לאגור נקודות. הם משחקים בבית והם עשו אתמול תוצאה טובה. זאת קבוצה שעשויה לעשות לנו חיים קשים ולכן חשוב שנשחק טוב, זה מה שאני מצפה, לבוא עם הגישה הנכונה ולהיות מרוכזים בשביל לאסוף עוד שלוש נקודות. אחרי המשחק ביום ראשון התייחסתי לנושא העקביות ולקראת המשחק הקרוב אנחנו חייבים לשמור על עקביות כדי להשיג תוצאה".

המאמן המשיך: "אנחנו לא רק מתרכזים במשחק, אלא גם בניסיון להמשיך ולהטמיע את עקרונות המשחק שלנו, כבודדים וכקבוצה, ולכן בשבועות מהסוג הזה אנחנו מנסים לייצר יותר גמישות כי אנחנו יודעים שהיריבה תצופף את המשחק. אנחנו צריכים לקבל את ההחלטות הנכונות, עם מהירות מחשבה, בשביל לייצר מצבים ולכבוש שערים".

סוזה נשאל על האשפרות שיעניק מנוחה לשחקנים לקראת המשחק בשבוע הבא מול באזל: "זה לא יהיה בגלל יום חמישי, את החלטות שלנו אנחנו מקבלים ממגוון סיבות. לפעמים מתוך מחשבה לשמור את השחקנים רעננים, לפעמים כי אנחנו חושבים שיש שחקנים מסויימים שאופי המשחק שלהם יותר מתאים למשחקים מהסוג הזה ולפעמים כי אנחנו רוצים לייצר תחרותיות בשביל לשמור על השחקנים מוכנים לכל משחק".

http://www.youtube.com/watch?v=f2pdM-cAEgQ

לקראת סיום המאמן התייחס להחלטה להחתים את ראדה פריצה לעונה נוספת: "אני חושב שהוא תמיד היה חשוב עבורי, עבור הקבוצה, עבור המועדון ועבור כל מה שהוא עשה עד עכשיו. זה שחקן, כמו האחרים, שמאז שהגעתי אימץ את הדרישות שלי ועד עכשיו אנחנו מאד מרוצים שיש לנו אותו לא רק היום אלא גם בעתיד".

ערן זהבי שהגיע גם הוא למסיבת העיתונאים התייחס לביקורת נגדו בתקשורת ולהכנות לקראת המשחק הקרוב: "לא צריך להתייחס לכל דבר שכותבים. זה שלא הבקעתי משחק אחד או שניים זה לא אומר שאני לא בכושר ואם בוחנים אותי לפי שערים אז זה בסדר להגיד שבמשחק האחרון לא הייתי בכושר. אני חושב שבמשחק האחרון הגענו לשיא רק מבחינת המעמד, אבל אני לא חושב שמבחינת היכולת הצגנו את הכדורגל הכי טוב ויש לנו הרבה במה להשתפר. זה מה שמחזיק אותנו מנטאלית, אנחנו יודעים שזה לא מספיק להמשך העונה, ספציפית למשחק הקרוב וגם לא נגד באזל בשבוע הבא. אנחנו מסתכלים קדימה ומנסים כל הזמן להשתפר".

לשאלה האם המשחק מול באזל כבר עובר בראש ענה הקשר: "קודם כל אנחנו רוצים לעבור את המשחק בליגה עם שלוש נקודות ולהגיע הרבה יותר רגועים למשחק מול באזל כי בסופו של דבר הליגה זאת המטרה העיקרית. אחרי שנעבור ביום שבת הראש יהיה נטו בבאזל וננסה לעבור גם את זה, כי מדובר בחוויה לכולם, למועדון ולקהל. במשחק הקודם איבדנו שתי נקודות וחבל. המשחק היה ביד שלנו ועשינו כמה טעויות ששילמנו עליהן ביוקר. ננסה שזה לא יחזור במשחק הקרוב".

זהבי ניצל גם את ההזדמנות להתייחס לביקורת על הפנדל שהחמיץ מול באר שבע: "קודם כל זאת זכות התקשורת לבקר. אני שמח שאני נותן לכם עבודה, אבל אחרי המשחק מול פרנקפורט שבעטתי בעיטה דומה אף כתב לא רשם דברים דומים כמו אחרי באר שבע. מבחינתי הפנדל לא היה יהיר ולא שום דבר דומה, אני ידעתי שהוא יקפוץ לפינה וזה שבעטתי לא טוב זה דבר שקורה. יכולתי לבעוט גם פצצה מעל השער וזה היה מסתיים אותו דבר. בסופו של דבר לא איבדנו נקודות ואני שמח שהחברים שלי לקבוצה עזרו לנו לא להפסיד נקודות על הפנדל הזה".

בהתייחס לדבריו של קשר הפועל ת"א שי אבוטבול לפיהם 'שלא יתפלא אם מישהו בסוף יעשה לו משהו אמר זהבי: "זה לא ראוי לתגובה. אני חושב שזאת הסתה ודברים טיפשיים שאין מה להתייחס אליהם יותר מידי. הם כל הזמן מתעסקים בי. מה, אין להם מספיק בעיות משל עצמם? הדרבי היה לפני חודש וחצי, איך הוא הגיע לזה עוד פעם. לא צריך לתת לזה במה. מבחינתי, כתב שרושם דברים כאלה נותן לזה במה. לשאול את שי אבוטבול שאלה כזאת, חודש וחצי אחרי הדרבי זה להכשיל אותו, ובזה כנראה הוא גם נפל. חבל לי".

לסיום נשאל זהבי על עונש הרדיוס אותו ספגה הקבוצה: "ברור שזה פוגע בנו לא לשחק בבלומפילד, זה המגרש הביתי שלנו והשגנו שם הרבה מאד נקודות. אבל אני חושב שקיבלנו עונש ונצטרך לקבל את זה כמו גברים ולשחק במגרש אחר. למרות שמבחינתי, ואני לא שופט, אם המשחק היה עם קהל בבלומפילד או עם קהל בנתניה זה אותו דבר, אז למה להטריח את כולם אם יש קהל בכל מקרה. מה ההבדל."

פאולו סוזה הוסיף את התייחסותו לנושא: "אני אדם שלא מקבל כל סוג של אלימות. בחודש הבא אני אשתתף במשחק צדקה, אז אנחנו תמיד מנסים להעביר תחושות דרך הכדורגל. אנחנו לא יכולים להתייחס לכל הקהל כי זה כמו בכל חברה, יש מספר קטן של אנשים שמבטאים את עצמם בצורה שגויה, אבל לדעתי לשחק בבלומפילד זה אקסטרה עבורינו ולצערינו לא נוכל לשחק שם. אנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו ושהאוהדים יבואו לתמוך בנו בכל מקום שנשחק ובתקווה שזה לא יקרה בעתיד. אני חוזר ואומר, בלומפילד הוא מגרש מאד חשוב עבורינו".