שבת בסימן צהוב נגד ירוק הושלמה עם ניצחונות של נערים א' וילדים א' דרום על המקבילות של מכבי חיפה

בדומה לקבוצת הנוער גם לקבוצת נערים א' של המועדון, מכבי תל אביב 'עודד' חיכה בשבת המשחקים הזו מפגש צמרת נגד המקבילה של מכבי חיפה. הצהובים דורגו ערב המחזור במקום השני, שתי נקודות פחות ממכבי חיפה שאירחה את המשחק. החניכים של אליעזר בן אהרון היו אלה שפתחו את המשחק בצורה חזקה וכבר לאחר עשר דקות הובילו 2-0 משערים של איתי אלוני ורז יצחק. המארחים הצליחו רק לצמק במחצית השנייה אך שלוש הנקודות והמקום הראשון בטבלה היו שייכים לצהובים.

נערים ב' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמרו על המקום הראשון שלהם עם ניצחון 6-0 בחוץ על מכבי עמק חפר. עומר לקאו כבש צמד שהעלה את מאזנו ל-26 שערי ליגה העונה, איתמר שבירו, מתן כהן, ישראל ואתורי ועופרי משטא הוסיפו. שלושער של אלמוג אילון, חלוץ קבוצת נערים ג' של המועדון העלה את מאזנו ל-24 שערים העונה ועזר לקבוצתו לרשום ניצחון 0-4 על בית"ר ירושלים, אדג'י הפורד הוסיף את הרביעי. שחקני קבוצת נערים ג'2 חזרו עם שלוש נקודות מכפר בלום שם גברו 4-1 על הפועל קרית שמונה בעזרת צמד של דסלין בלאצ'או ושערים של גיא דהן ודביר סקורקה.

במפגש נוסף בין קבוצות מכבי תל אביב ומכבי חיפה אירחה קבוצת ילדים א' דרום של המועדון את המקבילה מהכרמל וגברה עליה 1-2 (עמית מורדכייב וגל פורת). ילדים א' צפון פגשו את הקבוצה האדומה מהכרמל, הפועל חיפה ורשמו ניצחון 0-1 משער של אייל חן. ילדים ב' דרום אירחו את בית"ר ירושלים וספגו הפסד 3-2, ילדים ב' צפון נוצחו 4-2 על ידי הפועל רעננה.