הפוגה במשחקי הליגה השאירה לקבוצות מחלקת הנוער הזדמנות להמשיך הלאה בגביע המדינה

שבת של גביע עברה על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שבת מוצלחת בה רוב הקבוצות המשיכו הלאה במפעל. נערים א' נתקלו במשוכה לא קלה בשלב שמינית הגמר כאשר גדנ"ע ת"א הצליחה למנוע מהצהובים להבקיע ולקחה אותם עד לבעיטות ההכרעה מהנקודה לאחר 0-0 בתום 100 דקות (80 דקות +20 דקות הארכה). אחרי החמצה לכל קבוצה כבשו ראני חמזה ושי בן דוד לזכות הצהובים. מנגד שוער הצהובים חביב אוחיון עצר את הבעיטה הרביעית של המארחים והשאיר את שי גולן לכבוש את הבעיטה המכריעה ולהעלות את מכבי ת"א 'עודד' לרבע גמר גביע המדינה לנערים א'.

נערים ב' יצאו למשחק חוץ נגד מכבי עירוני נתיבות במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה לנערים ורשמו ניצחון 0-5. גיא שטח (צמד), עומר לקאו, אור דסה ומתן כהן היו אלה שכבשו בניצחון שהעלה את החניכים של ארז בלפר לרבע הגמר. נערים ג' גם הם רשמו ניצחון חוץ שקידם אותם שלב בגביע עם 0-4 במתחם 'בית וגן' נגד הקבוצה המקבילה של בית"ר ירושלים. ניל גולדברג עם שלושער ואלמוג אילון כבשו עבור שחקני מכבי תל אביב 'אלדד' והעלו את החניכים של שלומי מיטלקה לרבע גמר גביע המדינה לנערים ג'. מצטרפת נוספת לשלב הזה היא קבוצת נערים ג'2 של המועדון שגברה 0-3 (גיא דהן שלושער)בחוץ על מ.ס כרמיאל/צפת ותמשיך גם היא לשלב רבע הגמר.

ההפסד היחיד של קבוצות המחלקה הגיע לקבוצת ילדים א' צפון שספגה 1-0 מהפועל ראשון לציון בשמינית גמר גביע המדינה לילדים א'. קבוצת ילדים א' דרום אירחה למשחק ליגה את סקציה נס ציונה וגברה עליה בתוצאה 0-8. שתי קבוצות ילדים ב' של המחלקה המשיכו גם הן את דרכן בגביע המדינה. ילדים ב' דרום קבעו את מקומם בשלב רבע הגמר לאחר 2-4 על הפועל רעננה בקרית שלום, ילדים ב' צפון עשו זאת עם ניצחון חוץ 0-3 על מועדון ספורט כפר יאסיף.