שבת מושלמת ומיוחדת במינה לקבוצות מחלקת הנוער שכולן רשמו ניצחונות

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב רשמה אתמול ניצחון נוסף על הפועל ר"ג בחוץ ופתחה את הסכר לשבת של ניצחונות עבור קבוצות המחלקה. נערים א' של המועדון חיקו את האחות הגדולה מהנוער והשיגו גם הם ניצחון חוץ על הפועל ר"ג. החניכים של אליעזר בן אהרון גברו על המארחים בתוצאה 1-4 משערים של רז יצחק (צמד), עומר לקאו ועומרי הרמתי ושמרו על המקום הראשון בטבלה. קבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס' רשמה ניצחון ביתי 1-3 על סקציה נס ציונה משלושער של איתמר שבירו. גם החניכים של ארז בלפר צועדים בגאון בראש טבלת הליגה שלהם לאחר 18 מחזורים.

מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון עלתה אתמול למקום השני בטבלת ליגת נערים ג' מרכז לאחר ניצחון חוץ 0-1 על בני יהודה. אלמוג אילון כבש בדקה ה-56 את השער היחיד עבור חניכיו של שלומי מיטלקה. נערי ג'2 השיגו את הניצחון שלהם בכפר סבא מול הפועל המקומית לאחר 0-3 מצמד של גיא דהן ושער נוסף של דסלין בלאצ'או. ילדים א' דרום של מכבי תל אביב גברו בדרבי קטן של העיר על גדנ"ע תל אביב 0-3 משערים של ניב אבוטבול, גל פורת וטל דאון. ילדים א' צפון השיגו את הניצחון במשחק חוץ קשה עם 0-1 על בית"ר חיפה משער של רון רחימי.

ילדים ב' דרום גברו בחוץ על בית"ר ת"א רמלה בתוצאה 0-12 בעוד ילדים ב' ניצחו את הפועל פתח תקווה 0-3. כל שאר קבוצות המחלקה מילדים ג' ועד טרום ב' רשמו משחקים מוצלחים והשלימו שבת נדירה עבור קבוצות מחלקת הנוער עם ניצחונות בלבד. כולל קבוצת הבוגרים כל 16 קבוצות מכבי תל אביב ניצחו את משחקיהן בשבת.