קבוצות נערים א', נערים ב' ונערים ג'2 שמרו על המקומות הראשונים בליגות שלהן

מלבד קבוצת הנוער שסיימה אתמול בתוצאת תיקו את משחק הצמרת נגד בית"ר טוברוק שאר קבוצות המחלקה המשיכו במשחקי הליגה שלהן בשבת. נערים א' יצאו למשחק חוץ קשה נגד בני סכנין וספגו את הפסד ליגה שני בלבד העונה כאשר נוצחו 2-1. עומר לקאו כבש לקראת הסיום את השער היחיד לזכות הצהובים, שער שרק צימק את התוצאה לאחר שהמארחים הובילו 2-0 במחצית. למרות ההפסד מכבי תל אביב 'עודד' עדיין מוליכה את טבלת ליגת נערים א' על לאחר שישה עשר מחזורים.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס', קבוצת נערים ב' של המועדון שמרה גם היא על פסגת הליגה שלה ואף הגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות. החניכים של ארז בלפר חזרו עם ניצחון 4-2 ממשחק חוץ נגד בית"ר ת"א רמלה משערים של רוי רונן (צמד), אלמוג אילון ועמית כהן. נערים ג' גברו בקרית שלום 0-3 על גדנ"ע תל אביב משערים של אדג'י הפורד, ניל גולדברג ואוראל טיסונה ושמרו על המקום השני בטבלה. קבוצה נוספת של המועדון ששמרה על המקום הראשון בליגה שלה היא קבוצת נערים ג'2 שעם 0-2 (נתנאל מלכה, פרינס תומס) ביתי על הפועל רמת השרון הבטיחו את הבכורה בליגת נערים ג' שרון גם לאחר המחזור ה-18.

ילדים א' דרום רשמו ניצחון נאה 0-4 בשכונת התקווה על בני יהודה משערים של רז לוי, עמית מורדכייב, לאון גרדשוב וטל דאון. ילדים א' צפון סיימה בתיקו 1-1 עם בית"ר טוברוק לאחר שבאמצע השבוע גברה 0-7 על האקדמיה לכדורגל בנות. קבוצת ילדים ב' דרום של המועדון אירחה את בני יהודה בקרית שלום וניצחה גם היא בתוצאה 0-7. גם קבוצת ילדים ב' צפון כבשה שבעה שערים כאשר גברה 1-7 על הפועל עליה כפר סבא.