הצהובים חותמים ניצחון רביעי ברציפות בליגת העל לנוער בעזרת שער של סוהיל ארמלי בדקה ה-16

פגרה של שבוע ממשחקים לא הפריעה למכבי תל אביב 'שחר' להמשיך את הכושר הטוב שלה בליגת העל לנוער עם ניצחון חוץ חשוב על הפועל רמת גן. בסיבוב הראשון הניצחון היה של הפועל ר"ג בקרית שלום והיום החניכים של זיו אריה הראו כבר מהפתיחה כוונות ברורות לגמול למארחים עם ניצחון חוץ משלהם. דווקא שון גולדברג שתופקד כבלם יצר את ההזדמנות הטובה הראשונה לזכות הצהובים עם כדור רוחב מסוכן אותו פיספס יונתן כהן. התנועה המשיכה להיות בכיוון שער המארחים ולאחר שש עשרה דקות של משחק הצהובים תירגמו זאת לשער.

דור ג'אן קיבל כדור ארוך מההגנה, פרץ קדימה והעביר כדור רוחב אותו השאיר יונתן כהן לסוהיל ארמלי שבעט חזק לרשת. שער ליגה רביעי לשחקן שעשה העונה הסבה מעמדת החלוץ אשתקד בנערים א' לקישור. מי שהיה שותפו להתקפה של ארמלי בעונה שעברה, יונתן כהן היה קרוב להבקיע שער רביעי רצוף שלו אך הנגיחה שלו חלפה מעט מעל השער. הצהובים ירדו להפסקה ביתרון מינימלי ובמחצית השנייה ניסו להמשיך באותו הקצב כאשר השחקן המסוכן ביותר היה דניאל גרץ עם נגיחה מקרוב מעל השער ובעיטה שטוחה שפגעה בקורה. המארחים מצידם ניסו להשיג את השוויון אך סהר חסון מנע שער במצב של אחד על אחד מול מוטי ברשצקי.

קשר הפועל רמת גן ניסה שוב עשר דקות לסיום אך הפעם חסון לא נזקק למתוח את האיברים כאשר הבעיטה חלפה מעל השער. לקראת הסיום המארחים ניסו להפעיל לחץ והצהובים יצאו שוב ושוב למתפרצות מסוכנות כאשר באחת מהן עמית פרחי המחליף נגח החוצה מקרוב. בסיום שלוש נקודות יקרות למכבי תל אביב 'שחר' שגומלת לר"ג על ההפסד 1-0 בסיבוב הראשון וממשיכה את התקופה הטובה ביותר שלה העונה עם ניצחון רביעי ברציפות. בשבת הבאה יצאו הצהובים למשחק חוץ נוסף, משחק צמרת מסקרן נגד בית"ר טוברוק.

טבלת ליגת העל לנוער