משחק הצמרת של קבוצת הנוער הסתיים עם מעט הזדמנויות לשני הצדדים וללא שערים

עם רוח גבית של ארבעה ניצחונות בליגת העל לנוער הגיעה מכבי תל אביב 'שחר' למשחק צמרת בטוברוק נגד בית"ר המקומית. הצהובים נתקלו במזג אוויר חם במגרש הסינטטי וביריבה עיקשת שהקשתה עליהם ליצור מצבים מסוכנים ליד השער. המארחים היו הראשונים שהגיעו לכדי סיכון ממשי עם בעיטה חופשית של איאד אבו עביד שמצאה את הקורה של סהר חסון. הצהובים ניסו לחדור לרחבה וליצור הזדמנויות לכיבוש אך בכל פעם נתקלו בהגנת בית"ר טוברוק שבלמה את כל הניסיונות.

המארחים ניסו להפתיע את סהר חסון בעוד שתי בעיטות מרחוק של קבררה ונסיקובסקי לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה שהורידה את הקבוצות להפסקה ללא שערים. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא הטרידו את השוערים יותר מדי עד שדור ג'אן ניסה את מזלו מתוך הרחבה בדקה ה-72 ומצא את שוער טוברוק מהדי זועבי מוכן. החניכים של זיו אריה קיבלו תנופה ולחצו את שערה של בית"ר טוברוק עד לסיום. כמה דקות לאחר ההזדמנות של ג'אן יונתן כהן ייצר שתי בעיטות קרן מסוכנות. באחת מצא את גרץ שנגח מקרוב מעל השער ובשנייה כמעט כבש בבעיטה ישירה אך זועבי הדף ברגע האחרון.

זועבי גם הדף עם הרגל כדור רוחב מסוכן של דור ג'אן במה שהיה אקורד הסיום למשחק הראשון העונה של הצהובים שמסתיים בתיקו ללא שערים. קבוצת הנוער תנסה לחזור ולנצח בשבת הבאה כאשר תארח את מ.ס אשדוד.