קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ניצחה את מ.ס אשדוד 0-1 בקריית שלום. דור ג'אן כבש את שער הניצחון

מכבי תל אביב 'שחר' אירחה היום בביתה את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. הצהובים הגיעו למשחק אחרי שבמחזור קודם התארחו אצל בית"ר טוברוק וסיימו את המשחק בתיקו מאופס. במשחק שנערך בסיבוב הקודם ניצחה מכבי באשדוד 1-0 משער של דור פרץ. המחצית הראשונה נפתחה בלחץ של הקבוצה המקומית בהדרכתו של זיו אריה כאשר ההזדמנות הגדולה ביותר הגיעה בדקה הארבעים שבה בעט דניאל גרץ למשקוף שער האורחים מאשדוד. הלחץ של מכבי נמשך גם במחצית השניה כשבדקה ה-63 דור ג'אן הצליח לכבוש את שער הניצחון שהבטיח את שלוש הנקודות לצהובים. אשדוד עוד ניסתה להשות אבל ההזדמנות הטובה ביותר נרשמה למכבי מרגלו של עמית פרחי סמוך לסיום המשחק. 

הצהובים רושמים ניצחון בית שני ברציפות וניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. בשבת הבאה ייצאו שחקני קבוצת הנוער למשחק חוץ נגד מכבי נתניה שניצחה במחזור הנוכחי את מוליכת הטבלה מכבי חיפה וסייעה למכבי ת"א 'שחר' להקטין את הפער מהפסגה לארבע נקודות.

טבלת ליגת העל לנוער

ההרכב: סהר חסון, גיא אביב, שחר פיבן, שון גולדברג, סער קלדרון, דן גלזר, סוהיל ארמלי (עידן יוגב 76'), דניאל גרץ (שקד אזולאי 70'), מתן חוזז (עמית פרחי 46'), יונתן כהן (אליאל פרץ 60') ודור ג'אן (אופק ברזני 84').