האורחים עלו ליתרון משערים של נוסבאום וקוראץ', זהבי הישווה עם צמד

מכבי תל אביב רשמה הערב תיקו 2-2 מול הפועל חיפה במשחק שנערך באצטדיון בנתניה כתוצאה מעונש הרדיוס אותו ספגה הקבוצה. בדקה ה- 16 האורחת עלתה ליתרון משער של עמיר נוסבאום אחרי כדור קרן שחלף על פני כל ההגנה. למחצית השנייה עלתה מכבי אחרת, אך דווקא אז כדור טועה השאיר את זרקו קוראץ' מאחורי קו ההגנה והחלוץ גלגל את השני. הקהל ביציעים העלה הילוך, האקוסטיקה באצטדיון עשתה את שלה וערן זהבי כבש צמד מהיר בשביל להשוות את התוצאה. עמוק בתוך תוספת הזמן ראדה פריצה עוד סחט הצלה אדירה מקאלה אבל התוצאה נשמרה. הצהובים רושמים תיקו ראשון מאז המחזור התשיעי וקוטעת רצף של חמישה ניצחונות ליגה רצופים.

Remi Mareval

כבר אחרי שלוש דקות טל בן חיים יכול היה להעלות את הצהובים ליתרון מהיר, אבל שוער הפועל חיפה היה במקום בשביל להדוף עם הרגל. מהעבר השני, כדור קרן של האורחת בדקה ה-16 הגיע דווקא למגן, עמיר נוסבאום, שבעט מקרוב לפינת השער. שחקני מכבי תל אביב החלו ללחוץ, פריצה נגח כדור שחמק ליד הקורה, אבל מעבר לזה לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני השערים.

המחצית השנייה היתה כבר סיפור אחר, הצהובים פתחו בלחץ ועם הדחיפה של הקהל החלו לאיים על הגנת האורחת. דווקא אז, כדור טועה השאיר קוראץ' מאחורי קו ההגנה והאחרון עשה את כל הדרך בשביל לכבוש את השני. השער של קוראץ' הכניס את שחקני מכבי תל אביב לשיגעון ובדקה ה- 57 קרלוס סחט הצלה מקאלה ואיינבינדר בעט את הריבאונד החוצה. ערן זהבי החליט שבצורת של ארבעה משחקי ליגה היא יותר מידי בשבילו ובדקה ה- 68 בעט כדור מ- 18 מטרים שנעצר רק ברשת של האורחת. חמש דקות חלפו, כדור רוחב חד של ברק יצחקי הגיע לזהבי והאחרון בעט בנגיעה את השני.

Eran Zahavi

הטירוף נמשך וסוזה הכניס למגרש את דור מיכה שהחל התקפה מאגף ימין ובבעיטה לא מדויקת של ראדי מחוץ למסגרת. גם מארבאל ופריצה ניסו את כוחם אבל קאלה היה במקום פעם אחר פעם. מהצד השני אבידור יכול היה לנצח את המשחק עבור האורחים אבל בעיטה שלו מתוך הרחבה חמקה החוצה. עמוק בתוספת הזמן הגבהה של מיכה מצאה את הראש של פריצה אבל קאלה דרשלר התעופף כדי לשמור על התוצאה. תיקו שלישי בלבד לצהובים העונה קוטע רצף של חמישה ניצחונות ליגה רצופים. ביום שלישי תצא הקבוצה לשוויץ כדי להשלים את המשימה האירופית לפני שתחזור, שוב, לאצטדיון בנתניה כדי להתארח ביום ראשון אצל הפועל רעננה.