מכבי מפסידה בבאזל 3-0 משערים של שטרלר (צמד) ושטוקר ומסיימת את דרכה באירופה ליג

קמפיין נהדר של מכבי תל אביב באירופה ליג הסתיים הערב לאחר הפסד 3-0 לבאזל השוויצרית בשלב 32 האחרונות במפעל. מכבי הגיעה לשוויץ במטרה לכבוש שער חוץ חשוב אך נכנעה לאלופת שוויץ שציינה את המשחק ה- 200 באירופה.

בן הרוש

עוד בחימום שלפני המשחק ברק יצחקי שתוכנן לפתוח בהרכב נפצע וקרע את הרצועה הצולבת ובמקומו פתח עמרי אלטמן. המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה, בדקה ה-16 בעיטה מרחוק של סרי דיה חלפה מעל למשקוף מכבי. כעבור שתי דקות הגבהה של ספארי מאגף שמאל מגיעה לראשו של שטוקר שנוגח פנימה ומעלה את השוויצרים ליתרון של 0-1. בדקה ה-32 ניסה שטרלר להכניע את חואן פאבלו מתוך הרחבה אך הוא בעט לידיו של הספרדי. עשר דקות לאחר מכן שוב שטוקר ניסה לכבוש אך הפעם הכדור חמק ליד הקורה.

אלברמן

המחצית השניה נפתחה ולאחר 11 דקות בעיטה חופשית של סוצ'י חלפה ליד הקורה של חואן פאבלו. דקה לאחר מכן מקבלת מכבי הזדמנות גדולה כשזהבי מוצא את מארבאל באגף שמאל, הצרפתי מרים לרחבה כדור שנהדף ע"י סומר לראדי שבועט חזק אך השוער השוויצרי הודף לקרן. שלוש דקות לאחר מכן דייה פרץ באגף שמאל והרים לשטרלר שנגח לרשת את השני של המקומיים. השוויצרים המשיכו לתקוף ובדקה ה-71 רצף של נגיחות ברחבה הגיע לשטרלר שנגח לקורה ופנימה ובכך קבע את תוצאת המשחק 0-3 לבאזל. בן חיים שעלה כמחליף עוד ניסה לצמק אך הכדור שבעט אחרי פריצה באגף ימין הסתיים אצל סומר.

זיו

מכבי מסיימת את דרכה באירופה ליג ותחזור לליגה שם מחכה לה הפועל רעננה בראשון הקרוב (נתניה, 21:00).