ניצחון בוסרמיל מצמד של ערן זהבי חתם אליפות שנייה ברציפות

תשע עשרה שנים לאחר הנגיחה ההיא של אלון ברומר חזרו המראות של חגיגות אליפות צהובות בוסרמיל. מכבי תל אביב עלתה היום לכר הדשא בו הפסידה בשני הביקורים האחרונים והשיגה שלוש נקודות שהבטיחו לה אליפות שנייה ברציפות. כבר מהפתיחה הצהובים השתלטו על המשחק ולחצו לכיוון שערה של הפועל באר שבע. כבר בדקה ה-12 הלחץ תורגם ליתרון כאשר התקפה מהירה הסתיימה בבישול של דור מיכה לערן זהבי שבנגיעה הרים את הרשת הגבוהה. היתרון כמעט הוכפל כאשר בן חיים נשלח למצב של אחד על אחד מול אג'ידה שיצא והדף.

החלוץ שהצטיין במשחק הקודם נגד באר שבע בבלומפילד היה פעיל גם היום ובדקה ה-31 פעולה טובה שלו הביאה לשער השני. בן חיין חדר לרחבה והוכשל, זהבי תירגם את כדור העונשין ליתרון 2-0 צהוב שנשמר עד למחצית. המארחים ניסו לצמק עוד לפני ההפסקה אך חואן פאבלו הדף בעיטה של בוזגלו מרחוק ונסאר החמיץ מצב בפתיחת המחצית השנייה. השעון המשיך לעשות את שלו וזהבי עוד ניסה להשלים שלושער אך ההקפצה שלו מול אג'ידה יצאה החוצה. מאותה נקודה קצב המשחק נעצר ושתי הקבוצות לא יצרו הזדמנויות עד הדקה ה-84 אז כבש דובב גבאי מהנקודה וצימק את יתרון מכבי ל 2-1.

בזמן שנשאר לא נרשמו אירועים מיוחדים והשריקה האחרונה של השופט רועי ריינשרייבר קבעה כי לצהובים יתרון בלתי מחיק בטבלה של 13 נקודות, שלושה מחזורים לסיום העונה. בפעם השנייה ברציפות ובפעם ה-21 בהיסטוריה: מכבי תל אביב אלופה!!!