ייני, טיבי, בן חיים ומיכה ביקרו בבית הספר לרגל שבוע הספורט השנתי

שחקני מכבי תל אביב התפנו ממאבקי הפלייאוף כדי לבקר הבוקר (רביעי) בבית הספר על שם יצחק רבין בהוד השרון. הקפטן שרן ייני יחד עם איתן טיבי, דור מיכה וטל בן חיים התארחו בבית הספר שמקיים השבוע את שבוע הספורט השנתי שלו ובמסגרת הביקור פגשו את כיתת הספורט של בית הספר ואף קיימו משחק ראווה מול נבחרת הכדורגל של בית הספר הן בכדורגל ואפילו בכדורסל. לאחר ההפסד המכובד הוזמנו השחקנים לפורום מול כל תלמידי בית הספר בו ענו על שאלות התלמידים לגבי הקריירה הספורטיבית שלהם, התמיכה המשפחתית להם זכו בקריירה, אורח היום הספורטיבי ומה המשמעות של להיות ספורטאי מקצועני. השחקנים הדגישו כי על מנת להצליח חשוב להתמיד ולהשקיע בספורט וכמובן להשקיע במקביל בלימודים.

בסיום הביקור חילקו השחקנים מתנות לילדי כיתת הספורט של בית הספר ואיחלו להם הרבה בהצלחה בספורט ובלימודים. איתן טיבי התייחס למשחק מול הילדים ואמר: "היה כיף גדול לשחק איתם, הם רצו הרבה וגרמו לנו לרוץ גם, היה נחמד לשחק על אספלט אחרי שלא שיחקתי עליו מגיל 14 או 15". על המסר שרצו להעביר לילדים אמר: "מכבי היא מועדון גדול שתמיד מאופיין ברצון לנצח ולא לוותר בשום שלב. אנחנו תמיד מכבדים את היריבה וחשוב לא לנהוג בשחצנות או ביהירות".

על התיקו בדרבי אמר טיבי: "מוסר ההשכל הוא גם כשאתה פחות טוב צריך לדעת לא להפסיד משחקים. רצינו לנצח גם אם שיחקנו פחות טוב ולכן היתה אכזבה בסיום המשחק. אני לא חושב שיש ירידה ביכולת, יש משחקים שהם פחות טובים אבל צריך לדעת להמשיך באותה שיטה ודרך על מנת לקחת את הנקודות". לגבי המשחק הקרוב אמר: " אנחנו באים כמו לפני כל משחק, זה משחק בבית נגד היריבה שלנו לצמרת וצריכים להיות דרוכים".