רגע לפני פתיחת הפלייאוף החלטנו לעשות לכם סדר במספרים של העונה

26 משחקי ליגה הניבו יבול מרשים של 66 נקודות, 7 נקודות יותר מהתקופה המקבילה בעונה החולפת.

7 נקודות גם מפרידות בין מכבי תל אביב לשנייה בטבלה הפועל באר שבע. בעונה שעברה ההפרש עמד על 10 נקודות והסגנית היתה מכבי חיפה.

מכבי חיפה היא אחת מ- 8 קבוצות אותן ניצחה מכבי תל אביב ב- 2 המפגשים ביניהן העונה.

2 קבוצות בלבד הורידו מהמגרש העונה את מכבי תל אביב בהפסד: הפועל ב"ש ועירוני ק"ש. בעונה שעברה העונה הסדירה הסתיימה עם 5 הפסדים.

5 שערים הוא יבול השערים המקסימאלי למשחק של מכבי תל אביב העונה. במקרה אחד זה הסתיים בהפסד 3-2 להפועל ב"ש, בשלושה מקרים אחרים הקבוצה ניצחה בתוצאות 1-4 את סכנין, 2-3 את הפועל ת"א וניצחון 0-5 מול הפועל עכו.

הפועל עכו היא אחת מתוך 4 קבוצות שלא השכילו לכבוש העונה מול מכבי תל אביב. הפועל ב"ש, עירוני ק"ש והפועל חיפה הן הקבוצות שכבשו את מספר השערים הרב לרשת מכבי תל אביב עם 3 שערים או יותר.

 3 שערים כבש ערן זהבי במשחק האחרון של העונה הסדירה מול הפועל ת"א. זהבי הוא השחקן היחיד שכבש שלושער ובאמתחתו עוד 3 צמדים. צמד נוסף רשום על שמו של ראדה פריצה במשחק מול מכבי חיפה.

ראדה פריצה הוא אחד מתוך 3 שחקנים שספגו כרטיס אדום העונה. ה- 2 הנוספים הם יואב זיו ושרן ייני.

שרן ייני הוא גם מלך הצהובים עם 7 העונה. בסך הכל ספגה הקבוצה 56 צהובים שקיבלו 14 שחקנים שונים.

14 שחקנים כבשו העונה בליגה 58 שערים. למעט 2 השוערים עוד 6 שחקני שדה ממתינים לשער בכורה.

6 משחקים מהווים את הרצף הארוך ביותר בו הקבוצה לא ספגה שער. 6 משחקים הם גם הרצף הארוך ביותר של משחקים בהם הקבוצה ספגה שער. הרצף נקטע בניצחון 0-1 על הפועל ת"א.

התוצאה 0-1 נרשמה בעוד 3 משחקים. התוצאה 0-2 היא התוצאה הפופולארית ביותר עם שישה משחקים. ב- 10 משחקים אחרים הקבוצה כבשה 3 שערים או יותר.

10 משחקי ליגה נותרו עד לקביעת האלופה של עונת 2013/14. אולי קצת פחות. אבל אל תתפסו אותנו במספר.

http://www.youtube.com/watch?v=MGWyXusSxW8&feature=youtu.be