מכבי תל אביב 'אלדד' זכתה בטורניר "נייקי" הישראלי ותטוס לטורניר האירופאי באוסטריה

קבוצות נערים ג' של המחלקה, מכבי תל אביב 'אלדד' וקבוצת נערים ג'2 השתתפו אתמול בטורניר המסורתי של "נייקי ישראל" שנערך ברעננה. הטורניר נערך בשיטה של שלב בתים, חצי גמר וגמר והמשחקים חולקו לשתי מחציות של 20 דקות כל אחת. מכבי תל אביב 'אלדד' שובצה לבית עם מכבי נתניה ובית"ר ירושלים וקבוצת נערים ג'2 שובצה עם מכבי חיפה ובית"ר טוברוק. במשחק הראשון של מכבי תל אביב 'אלדד' הצהובים גברו על מכבי נתניה 0-2 משערים של אילון אלמוג וניל גולדברג. האח הצעיר של שון גולדברג מקבוצת הנוער כבש גם במשחק השני של קבוצתו והכריע את המפגש עם בית"ר ירושלים שהסתיים בתוצאה 0-1.

גם נערים ג'2 ניצחו את שני המשחקים שלהם בשלב הבתים. תחילה גברו הצהובים 0-1 על מכבי חיפה משער של פרינס תומס ולאחר מכן ניצחו את בית"ר טוברוק בתוצאה 0-2 (פלג משה וגיא דהן). המשחק הבא של שתי קבוצות נערים ג' היה אחת נגד השנייה בחצי הגמר של הטורניר במה שהיה גם המפגש השני בין הקבוצות בתוך יומיים. בשבת האחרונה היו אלה נערי ג'2 שניצחו ברבע גמר גביע המדינה אך הפעם דן גרוס כבש את השער היחיד לטובת מכבי תל אביב 'אלדד' שהרוויחה את מקומה בגמר הטורניר.

מי שחיכתה לה בגמר הייתה הפועל ראשון לציון ולמרות שזה הלך קשה ידם של נערי ג' הצהובים הייתה שוב על העליונה עם ניצחון 1-2. מי שכבש את צמד השערים היה ניל גולדברג שסיים ככובש המצטיין של מכבי תל אביב 'אלדד' בטורניר עם חמישה שערים. הפרס של נערי ג' על הזכייה בטורניר הוא השתתפות בטורניר "נייקי" האירופאי שייערך השנה בוינה בירת אוסטריה החל מה-1 במאי. מאמן מכבי תל אביב 'אלדד', שלומי מיטלקה סיכם את הטורניר המוצלח של קבוצתו: "השחקנים עברו עומס מנטלי ופיזי גדול. לאחר ההפסד ביום שבת הצלחנו להתרומם לשיא כזה ומבחינתנו זה היה יוצא דופן. השחקנים הראו המון לב, נחישות ואופי ובטורניר כזה אלה הדברים שהיינו צריכים בכדי לזכות".

 

*צילום – קוקו קליק