יומיים עמוסים אך מוצלחים עברו על קבוצות מחלקת הנוער בליגה ובגביע המדינה

קבוצות מחלקת הנוער של המועדון עברו יומיים עמוסים למדי של משחקים כאשר חלקן שיחקו גם בשבת וגם אתמול (שני). מכבי תל אביב 'עודד', קבוצת נערים א' של המועדון שיחקה רק בשבת אך עברה 100 דקות קשות של כדורגל עד אשר צלחה את רבע גמר גביע המדינה נגד היריבה העירונית הפועל ת"א. הצהובים התארחו בוולפסון שבוע שני ברציפות ולאחר ניצחון ליגה השלימו גם ניצחון בגביע לאחר 0-0 בתום הזמן החוקי וההארכה ו-5-6 בתום דו קרב מהנקודה. דור גלילי כבש את הבעיטה המכריעה לזכות נערי א' הצהובים שהרוויחו את מקומם בחצי הגמר.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס', קבוצת נערים ב' של המועדון השלימה שני משחקים מוצלחים ביומיים. תחילה רשמו החניכים של ארז בלפר ניצחון 0-1 (עמית כהן) בקרית חיים על הפועל חיפה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. אתמול (שני) גברו הצהובים 0-2 בקרית שלום על הפועל באר שבע (רן ואתורי ואיתמר שבירו) במסגרת המחזור ה-22 של ליגת נערים ב' ארצית דרום. שתי קבוצות נערים ג' של המועדון שהשתתפו אתמול בטורניר "נייקי ישראל" שיחקו בשבת אחת נגד השנייה במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנערים ג'.

הדרבי הפנימי של קבוצות נערים ג' היה צמוד מאוד והוכרע רק לאחר הארכה לטובת נערים ג'2 שניצחה 1-2. דווקא מכבי תל אביב 'אלדד' עלתה ליתרון מוקדם במחצית הראשונה (אלמוג אילון) אך שער של דסלין בלאצ'או לקראת הסיום שלח את המשחק להארכה של עשרים דקות. חלוץ נערים ג'2 היה זה שגם כבש את שער הניצחון ושלח את החניכים של חיים סיטון לחצי הגמר. ילדים א' דרום שהיו חופשיים בשבת גברו אתמול 0-5 בחוץ על מ.ס אשדוד, ילדים א' צפון השיגו ניצחון 1-3 על הפועל כפר סבא בקרית שלום.

קבוצות ילדים ב' של המועדון גם הן שיחקו פעמיים ביומיים. לילדים ב' דרום היה צמד משחקים מוצלח עם 1-4 על מ.ס אשדוד במסגרת רבע גמר גביע המדינה וניצחון 0-7 בליגה על הפועל קרית אונו. ילדים ב' צפון צלחו את רבע גמר גביע המדינה שלהם עם 1-2 בחוץ על הפועל נצרת עילית בשבת והוסיפו אתמול ניצחון 1-9 בליגה על בית"ר חיפה.