למרות ההדחה אמש משלב 32 האחרונות מאמן הקבוצה הסתכל על חצי הכוס המלאה: "עשינו שלב בתים מצוין"

ברצוני לברך את מוראט יאקין ואת באזל ולאחל להם המשך עונה מצוין", אמר מאמן הקבוצה פאולו סוזה בסיום המשחק. "באזל היו חזקים מאיתנו הערב ובדיוק כשהגענו להזדמנויות במחצית השנייה הגיע השער השני וחרץ את המשחק. אני גאה מאוד בהישגים האירופים שלנו העונה. זה היה קמפיין חיובי, ועשינו שלב בתים מצוין".

ביום ראשון תחזור הקבוצה לליגה המקומית וסוזה התייחס להשפעה שעשויה להיות למשחק על ההתמודדות הקרובה מול הפועל רעננה: "הכול משפיע. הפסדים תמיד משפיעים וגם היעדרות של שחקנים כמו יצחקי. עכשיו נתרכז בליגה, אנחנו צריכים להתרכז בפתרונות בתקווה שביום ראשון נתחיל רצף חדש של ניצחונות. מה שאנחנו רוצים בכל עונה זה קודם כל לזכות באליפות".

http://www.youtube.com/watch?v=zBic9M0uqfc

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף סיכם את המשחק הערב ובכלל את הקמפיין כולו מנקודת המבט שלו: "זה הכדורגל. אני חושב שבאזל הראו היום באיזו רמה היא. לנו היו מספר רגעים שאם היה לי קצת יותר מזל אולי היינו מפתיעים, אבל אני מסופק. אני מאד גאה עם המצב שאליו מכבי תל אביב הגיעה העונה באירופה. עשינו כמה תוצאות טובות וכמה משחקים טובים. כמובן שיש דברים שהיינו רוצים לשפר כמועדון ושהשחקנים ילמדו, אבל אני באמת חושב שהשחקנים והצוות עשו עבודה טובה מאד השנה ויש לי רק מילים טובות לומר. זה לא נכון לעשות עכשיו סיכומים. הניסיון שלי לימד אותי שכאשר מסתכלים לאחור צריך לעשות את זה רגועים ואני באמת חושב שהיה לנו קמפיין מאד נחמד העונה באירופה. שיחקנו כדורגל טוב וזה נותן לנו את הדחיפה להמשיך להשתפר ולהיות טובים יותר בתקווה שיום יבוא ואפילו נלך צעד נוסף קדימה".

חלוץ הקבוצה ראדה פריצה שיתף באכזבה שלו אחרי ההדחה: "כמובן שרצינו לעלות. אנחנו מאד מאוכזבים להיות בחוץ. ידענו שהולך להיות משחק קשה, אבל עשינו את המיטב. ככה זה, לפעמים התוצאות איתך ולפעמים לא והיום פגשנו יריבה מאד חזקה אז זה היה משחק קשה. כמובן שיש לנו חרטות על המשחק הראשון, למרות שתיקו מול יריבה כמו באזל זאת תוצאה טובה. היום, כשהיינו בפיגור של שער, היתה לנו הזדמנות מצוינת לכבוש ולהשוות ובמשחקים מהסוג הזה אתה לא מקבל 3-4 מצבים, אתה חייב לכבוש במצב הראשון שיש לך".

ערן זהבי: "אין ספק שבאנו וחלמנו להוציא תוצאה טובה יותר ולהעפיל, אבל באזל קבוצה יותר טובה מאיתנו כרגע ואני גאה מאד בחברים שלי ובקבוצה שלנו על הקמפיין האירופי שעשינו. כרגע נתרכז בליגה וזה מה שחשוב, זאת המטרה העיקרית שלנו העונה ונקווה להגשים אותה. הכדורגל מאד נזיל ואם היינו מבקיעים את השער בהזדמנות שהיתה לנו אז היינו מאד חזק במשחק ולעבור, אבל קיבלנו גול אחרי התקפה. בוא נהיה אמיתיים, באזל היו יותר טובים, מגיע להם לעלות וזה שלא השכלנו להבקיע את השער הזה כנראה שלא הגיע לנו. הקבוצה היותר טוב עלתה היום ואנחנו ננסה להשתפר. בוא נגיד, אם הגענו למצב שאנחנו מאוכזבים שלא עברנו את באזל אז כנראה שמכבי תל אביב עושים צעדים מאד יפים קדימה. נקווה להמשיך את זה".

טל בן חיים סיכם את ההתמודדות: "באזל קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. הגענו לצמד המשחקים הזה לא פייבוריטים. אני לא מרגיש שאני צריך לדבר על באזל, אני חושב שכולם ראו היום איזו קבוצה היא. מה שהם עשו בחודשיים האחרונים ובכלל, בכל הקמפיין שלהם בליגת האלופות, מדבר בעד עצמו. אין לנו מה להסתכל על זה. זהו, זה מת, אנחנו חושבים עכשיו על הליגה שהיא נשארה המטרה העיקרית שלנו כרגע וזהו. יש לנו משחק כבר ביום ראשון להתכונן אליו. יש לנו עכשיו להתאושש עד יום ראשון, להגיע למשחק מוכנים ולנצח אותו".