מאמן הקבוצה היה שבע רצון מהניצחון ששמר על הפער מבאר שבע: "הם מצליחים יפה אבל גם אנחנו"

"זה היה שבוע קשה ותוצאה טובה עבורינו היום, תוצאה שהושגה עם הרבה לב" אמר המאמן פאולו סוזה מיד בסיום הניצחון 0-2 על הפועל רעננה שחתם שבוע של שלושה משחקים בליגה ובאירופה ליג. "אני גאה מאוד בשחקנים שלי שלמרות כל הקשיים והדרישות השיגו ניצחון ושמרו על רשת נקייה. תמיד דיברתי על המשמעות של לשחק גם במפעלים האירופים במיוחד עבור קבוצות כמונו שלא רגילות לקצב הגבוה ולדרישות. לכן אני שמח מאוד על הניצחון היום".

המאמן גם דיבר על הקרב הצמוד בצמרת על הפועל באר שבע שנושפת בעורפה של מכבי עם ארבע נקודות הפרש בין הקבוצות: "זה דבר חדש עבורינו, קודם כל בגלל שהקבוצה לא זכתה בתואר עשר שנים עד אשתקד כמו למשל מכבי חיפה שזכתה בשבע תארים בעשר שנים. הם רגילים למאבקי צמרת כאלה וגם אנחנו צריכים להיות רגילים. לקחת תואר שנה אחרי שנה זה קשה והיריבים שלנו בצמרת תמיד משתפרים כאשר קבוצה אחת מצליחה יפה מאוד אבל גם אנחנו כמו שכבר אמרתי. אנחנו ממשיכים לנצח, ממשיכים להיות בצמרת של הליגה והשחקנים מראים לי שהם יודעים להתמודד עם הלחץ הזה".

http://www.youtube.com/watch?v=BmaFNQq4-AI

כובש השער השני ערן זהבי שהגיע אמש ל-15 כיבושים בליגה אמר בסיום המשחק: "לא משחק גדול שלנו, לא צריך לשכוח שחזרנו מבאזל ושהיו לנו שבועיים מאוד עמוסים, הכי חשוב לחזור למסלול הניצחונות ולקחת את שלוש הנקודות. עשינו את זה ואני שמח- עכשיו נסתכל קדימה כדי לשפר את היכולת. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו והכל תלוי בנו, אנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם ולשחק טוב. עכשיו כשסיימנו את המפעל האירופי נוכל לחזור להתרכז בליגה ונקווה שנצא לתקופה טובה". לגבי הקהל אמר: "הקהל רוצה לראות כדורגל טוב ואנחנו רוצים להציג כדורגל טוב. צריך לזכור שלא היה לנו הרבה זמן להתאמן ולהיערך למשחק כי נחתנו מאירופה ביום שישי. גם הפועל רעננה שיחקו טוב ורואים שם עבודה טובה של המאמן, בסה"כ ניצחנו את המשחק וזה הדבר הכי חשוב כרגע".

קפטן הקבוצה שרן ייני דיבר גם הוא על השבוע שעבר על הקבוצה: "אתה אומר לעצמך כל השבוע שאתה לא עייף אבל בסופו של דבר משחקים נגד באזל הם לא כמו משחקים בליגה. בנוסף לנו יש שניים עשר משחקים יותר מרוב הקבוצות בליגה והמשחקים נגד באזל היו מאוד מעייפים וסוחטים. קשה להבין את הרמה שצריך להשקיע, אפילו מבחינה מנטלית כלומר להיות מרוכז בכל רגע נתון ועדיין הם היו גדולים עלינו. אני מקווה שבהמשך נביא גם ניסיון ומסורת ונוכל להתגבר גם על קבוצות כאלה, אני מאמין מאוד בהתפתחות של הקבוצה שלנו".

יואב זיו שפתח בכל שלושת המשחקים של השבוע האחרון דיבר על מה שעשה את הניצחון אמש: "היה חשוב מאוד לחזור עם שלוש הנקודות, זה היה ניצחון של לב והקרבה ופחות יכולת טובה. ראינו הרבה נחישות, הרבה חיפוי והקרבה וגם כששחקנים נפצעו האחרים תמכו בהם והקדישו להם את הניצחון כמו במקרה של ברק יצחקי שערן גם הקדיש לו את השער שכבש. במשחק עצמו גם איתן טיבי נפצע ככה שזה לא קל העומס הזה אך עכשיו נהיה יותר מרוכזים בליגה".

זיו הרחיב על הפציעה של יצחקי ועל ההשפעה שהייתה לה על מצב הרוח בחדר ההלבשה: "זה השפיע מאוד. כשאתה רואה שחקן חשוב כמוהו שחזר לשיא הכושר אחרי פציעה דומה ומגיע למצב הזה זה משפיע. אתה אמנם רוצה לעשות הכול בשביל לחפות על החיסרון שלו אך זה משפיע על מצב הרוח של כולם".