הקבוצה סיימה את ההכנות לדרבי. המאמן יודע שיהיה קשה: "יש להם שחקנים איכותיים"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ת"א שינעל את העונה הסדירה וייתן את האות לפתיחת הפלייאוף. עוד לפני האימון הגיעו פאולו סוזה והבלם קרלוס גארסיה למסיבת העיתונאים השבועית."זה תמיד משחק גדול עבורינו, כל המשחקים הם גדולים ובמיוחד זה", אמר המאמן בפתח דבריו. "השחקנים הפצועים השתלבו ברוב האימונים השבוע, אבל יש לנו עוד יממה עד המשחק ואנחנו ניקח את ההחלטות רק מחר. יש עוד הרבה נקודות לפנינו, אם ננצח זה יהיה צעד טוב כי הוא יגדיל את הפער, אבל יש לנו עוד הרבה משחקים להתמודד איתם ונצטרך להתקדם משחק אחרי משחק".

סוזה המשיך: "כל שחקן רוצה לשחק משחקים מהסוג הזה וזה תמיד משחקים חמים כי גם האווירה מחוץ למגרש היא כזאת. אנחנו תמיד מנסים ליישם את פילוסופיית המשחק שלנו בכל משחק. יהיה משחק מאוזן, בדיוק כמו בדרבי הראשון. זאת קבוצה שמשחקת כדורגל טוב מאד ברגעים מסויימים של המשחק ולאורך כל העונה. יש להם שחקנים איכותיים שמקבלים החלטות טובות, אבל גם לנו יש שחקנים איכותיים והולך להיות משחק מאוזן עם הרבה מאד רגשות. זה משחק חשוב עבור הפועל, הם יודעים שיהיה להם קשה לזכות באליפות השנה ואם יש להם את ההזדמנות לשחק נגדנו הם ירצו לא רק להרוס לנו אלא פשוט לנצח אותנו. התפקיד שלנו הוא לשחק טוב ולנסות לנצח את המשחק".

http://www.youtube.com/watch?v=xqUfqhvDflg

כתוצאה מההפסד של הפועל באר שבע אתמול ניצחון יגדיל את הפער מהמקום השני לשבע נקודות ערב פתיחת הפלייאוף. עם זאת, סוזה יודע שיש עוד לא מעט משחקים בדרך: "אנחנו מתרכזים רק במשחק שלנו ומסתכלים רק על המשחק הבא. עוד נצטרך לשחק מולם פעמיים, יש הרבה נקודות בקופה והרבה דברים יכולים להשתנות. אם ננצח את כל המשחקים עד לסיום העונה לא נצטרך להתרכז בתוצאות של היריבות שלנו. כמובן שאנחנו מנתחים את היריב שלנו ואת מה שהם עושים, כי זה חלק מהעבודה שלנו. אבל אנחנו בעיקר מתעסקים בעצמינו".

לקראת סיום דבריו המאמן התייחס גם לערן זהבי שבדרבי הקודם עמד במוקד תשומת הלב: "דיברתי כבר על זהבי, זה שחקן שמביא הרבה מאד תשוקה ואנרגיה למשחק ולאימונים וזה שחקן שאנחנו רוצים שתמיד יהיה עליו פוקוס חיובי. זה שחקן שתמיד רוצה לשחק את הכי טוב שהוא יודע, עוזר לקבוצה להצליח ולנצח משחקים. התגובות של הקהל זה חלק מהמשחק ובמקרה של זהבי זה בא לידי ביטוי כי הוא מביא איתו כל כך הרבה תשוקה למשחק. אני בטוח שהוא יביא את זה, יחד עם החברים שלו לקבוצה, גם למשחק הקרוב, בשביל להשיג את הניצחון".

קרלוס גארסיה, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, חזר להתאמן לקראת המשחק והתייחס גם הוא להתמודדות: "אני מקווה שגם בשבוע הבא נפגוש את הפועל. זה חשוב מאד לאוהדים אבל גם לנו. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים ובמיוחד את המשחק הזה. אני מרגיש טוב יותר, עשיתי התקדמות השבוע ומחר אנחנו נראה אם אני יכול לשחק. התחושות בחדר ההלבשה תמיד שונות במשחקים גדולים. זה משחק חשוב עבורינו בשביל המאבק בליגה, זה מאד חשוב כי זה דרבי וזה חשוב בגלל האוהדים. אנחנו חייבים לכבד את היריב שלנו ובמקביל תמיד לחשוב על ניצחון. ננסה לכבוש את השער הראשון ואחר כך נראה מה יהיה".