המאמן המנצח אמש לא הסתיר את תחושותיו בסיום. זהבי: "היו אמוציות מטורפות"

מכבי תל אביב קמה לבוקר שמח מאוד לאחר ניצחון שני העונה במשחקי הדרבי וניצחון דרמטי מאין כמוהו שהושג ממש בשניות האחרונות של המשחק. מאמן הצהובים, פאולו סוזה שחגג עם השחקנים בסיום היה נרגש מאוד: "איזה משחק, איזה דרבי, אילו אמוציות, זה הכי טוב שהכדורגל יכול להציע. זה אחד מהמשחקים המרגשים ביותר שראיתי, במיוחד הסיום שלו אך זה מה שקורה כשלקבוצה יש את האופי, האישיות והתשוקה לנצח משחקים ובמיוחד דרבים. מהיום הראשון דיברתי על העברת רגשות דרך המשחק והתכוונתי למה שקרה היום".

סוזה היה גם מלא שבחים מקצועיים לשחקנים שלו: "למרות כל הקשיים שהיו במשחק היום שלטנו מהפתיחה אך לצערנו ברגע שירדנו לעשרה שחקנים ספגנו את השוויון. השוויון שלהם קצת לפני סיום המחצית הכריח אותנו לשלוט יותר בכדור אך לאחר מכן לקחנו החלטה אמיצה, נתנו לעצמנו את הכלים לנצח את המשחק והצלחנו בזה. בקשר לערן אנחנו תמיד מאמינים שהוא יכול לתת משחקים טובים כאלה כי זה מה שהוא מראה לנו מדי יום. הוא חלק מהסגל ומהקבוצה שעומדת אחריו ומסייעת לו לתת את ההופעה הכי טובה שהוא יכול".

הווינר הגדול של המשחק, ערן זהבי תיאר את המשחק והתחושות לאחריו מהזווית שלו: "אני שמח שיוצא לי לכבוש במשחקים חשובים, גם בשביל המועדון וגם בשביל הקהל שאנחנו משמחים אותו בדרבים האחרונים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזאת. אולי יהיה קשה להאמין אבל אחרי השוויון 2-2 ביקשתי מבדש שייתן לי עוד כדור אחד ואני אבקיע. באמת האמנו שאפשר לעשות זאת ואכן זה קרה וניצחנו, אני רוצה להודות לכל החברים שלי. למרות שהפועל שלטו במשחק אחרי ההרחקה וזה דבר נורמלי עמדנו על המגרש טוב מאוד והם לא הגיעו למצבים. היה קצת פלאשבק מהמשחק נגד בני יהודה בעונה שעברה, כולם נכנסו למגרש וקפצו, היו אמוציות מטורפות. אני שמח שהייתי חלק מזה, אנחנו חווים עונה מדהימה, אני גאה בקבוצה, בקהל שלנו ובכלל במועדון ונקווה שזה ימשיך ככה".

http://www.youtube.com/watch?v=3VU0-DHLKyE

טל בן חיים שעלה מהספסל כמה דקות לסיום והספיק לסחוט כדור עונשין מ-11 מטר תיאר את התחושות מהספסל וגם מהמגרש: "רק עשיתי את התפקיד שלי, נכנסתי ועזרתי לקבוצה לנצח. כל הספסל וגם אני האמנו כל המשחק שננצח את המשחק עד הרגע האחרון. ראו על השחקנים גם כאשר ספגנו את ה-2-1 שכולם יודעים שאת המשחק הזה אנחנו לא הולכים להפסיד. אני שמח שניצחנו ואני חושב שזה הרגע הכי שמח שלי בכדורגל. עליתי בטירוף ורציתי לנצח את המשחק יותר מכל משחק אחר כי הגעתי בהפועל ויותר מדרבי בשבילי זה הרגיש טוב לנצח קבוצה ששיחקתי בה". לאחר החגיגות בן חיים גם הספיק להעיף מבט לעבר הפלייאוף העליון: "יש עוד 30 נקודות בקופה, יש את באר שבע שיש לה צבירת נקודות של אלופה לכל דבר ואנחנו נצטרך להמשיך בקצב הזה ולשמור על המקום הראשון כל שבוע".

איתן טיבי שחזר מפציעה והשלים 90 דקות טובות דיבר גם הוא בסיום: "היה לי קשה לשבת ולראות את הקבוצה מהצד ואין כמו לחזור לדרבי ולנצח אותו, אני מאושר. לאורך העונה הזו אנחנו מציגים יכולת הגנתית מצוינת וגם היום הצגנו יכולת מדהימה ומנגד ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. אפשר להגיד שזה אחד המשחקים הגדולים שהיו לי במכבי, בעונה שעברה זה היה נגד בני יהודה והעונה זה דרבי ויותר מתוק גם כי זה היה בעשרה שחקנים. יש לנו עוד עשרה משחקים ואסור לנו להרפות או להיות שאננים בשום משחק".