מאמן הקבוצה התייחס לבית"ר ירושלים במסיבת העיתונאים: "לא קל לכבוש מולה"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המפגש מחר מול בית"ר ירושלים שינעל את המחזור ה- 25 בליגת Winner. שחקני הנבחרות שבו כבר אתמול לאימונים וכעת צפוי לקבוצה לוח זמנים מעט יותר מרווח לקראת המשך העונה. מאמן הקבוצה, פאולו סוזה, התייחס לפני המשחק להכנות של הקבוצה לקראת המשחק מחר: "השחקנים שלנו מתחילים להתאושש ויש לנו עוד 24 שעות בשביל לקבל החלטות. ההחלטה שלי היא תמיד לא לסכן את השחקנים, אבל יש סיכוי סביר שהשחקנים הפצועים, למעט ברק יצחקי, יחלימו במהלך השבוע ואולי אפילו עד מחר. כל מאמן אוהב שיש ברשותו את כל השחקנים אבל אנחנו צריכים לקבל את זה שהנבחרת זה חלק מהמשחק. זה היה זמן טוב בשבילינו להעניק לשחקנים שזכו להרבה דקות לקבל קצת מנוחה. רק אתמול התאמנו עם כל השחקנים שיכולים להתאמן והיום הוא האימון האחרון".

סוזה התייחס גם לשינויים שעברה בית"ר ירושלים לאורך החודשים האחרונים: "גם המשחק הקודם היה משחק קשה. התחלנו טוב את המשחק אבל אחר כך היו לנו קשיים במחצית השניה. זאת קבוצה שבחמשת המשחקים האחרונים ספגה שער בודד ואפשר להסיק מכך על עבודת ההגנה של בית"ר. לא קל למצוא שטחים פנויים בשביל לכבוש מולה. זאת קבוצה שמינואר מביאה שחקנים איכותיים עם ניסיון, היא קבוצה מסודרת וקשה לנצח אותה. הולך להיות משחק קשה".

http://www.youtube.com/watch?v=kOBKzvqB7vI

המאמן נשאל רבות על ההשלכה המנטאלית לניצחונות של הפועל ב"ש וחזר על אותה תשובה: "אנחנו מסתכלים רק על עצמינו ותלויים רק בעצמינו. כמו שאמרתי, זה מועדון שרוצה לייצר לעצמו אופי חזק עם מנטאליות מנצחת, לבנות עקרונות משחק שמתבססים על קבוצה שרוצה להיות דומיננטית ולנסות להשיג את התוצאות הכי טובות שיש. אחת המטרות של המועדון היא לזכות באליפות, אנחנו רוצים לייצר עקביות גם בשנים הבאות. זה קשה, אבל זה גם קשה להטמיע תרבות בזמן שכולם מנסים להסיט אותנו מהדרך שלנו. אנחנו עקביים וחזקים בשביל להמשיך בדרך שלנו ולנצח משחק אחרי משחק. ברגעים מסוימים עומס המשחקים עשוי להשפיע, אבל אנחנו צריכים להיות עקביים בסגנון שלנו כי רק כך מייצרים תרבות ופילוסופיית משחק".

הקשר ניקולה מיטרוביץ' התייחס גם הוא ללחץ הפוטנציאלי כתוצאה מניצחונה של הפועל באר שבע אמש: "אנחנו לא מסתכלים על באר שבע או על כל יריבה אחרת. אנחנו צריכים להסתכל רק על איך שאנחנו משחקים, אנחנו המועדון והקבוצה הכי טובה בישראל אז אנחנו לא צריכים לחשוב על קבוצות אחרות. עד עכשיו הראנו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ וכך גם נעשה במשחקים הבאים. בשבילי ועבור שאר השחקנים בקבוצה אין לחץ מהמשחקים של באר שבע. אנחנו יודעים שאם נמשיך לנצח את המשחקים שלנו אנחנו נזכה באליפות".

הקשר התייחס לאפשרות שיאלץ לשחק כבלם לנוכח חסרונם של מספר שחקני הגנה: "אני אשחק בכל עמדה שהמאמן יבקש ממני. אם זה כבלם, או בכל עמדה אחרת. אני מקצוען והתפקיד שלי הוא לעשות את מה שהמאמן מבקש".