מאמן הקבוצה פרגן לשחקניו אחרי הניצחון אמש: "עם סגל כזה אפשר להתגבר על הקשיים"

מכבי תל אביב רשמה אמש את ניצחונה ה- 20 העונה ושמרה על פער הנקודות מהמקום השני. על אף הביקורת שנשמעה מצד התקשורת מאמן הקבוצה, פאולו סוזה, נשמע מרוצה אחרי המשחק: "לקחנו שלוש נקודות אחרי שבוע קשה. היו חסרים לנו הרבה שחקנים השבוע, רובם בגלל נבחרת הלאומית וחלקם מתאוששים מפציעות. לכן אני מרוצה מההופעה של הקבוצה שמהיום הראשון מציגים אופי ואישיות כדי לנצח ברגעים קשים ולהרוויח שלוש נקודות. כשהרבה שחקנים לא מתאמנים ואנחנו מביאים אלטרנטיבות על המגרש ושחקנים עומדים בדרישות אז זאת הופעה מצוינת מבחינתי. זה תמיד קשה כשאתה משנה דברים אבל שוב, רק עם סגל שחקנים כמו שיש לנו אתה מסוגל להתגבר על קשיים ולהשיג את התוצאות".

http://www.youtube.com/watch?v=3gQ_H59gzmk&feature=youtu.be

המאמן התייחס למרדף של הפועל ב"ש אחר המקום הראשון ולתוצאות האחרונות של הקבוצה: "זה דבר חדש עבורינו, עבור מכבי, אחרי עשר שנים לזכות באליפות בעונה שעברה. זאת הפעם הראשונה אחרי עשור שהקבוצה מנסה לשחזר אליפות אחרי עונה וזה תמיד קשה. אנחנו תמיד עובדים כדי להיות עקביים בפילוסופיית המשחק שלנו ובתרבות שלנו. הרבה יותר קל עבור אלו שמסתכלים עלינו מלמטה לקבל את המוטיבציה בשביל להדביק אותנו, אבל אנחנו מובילים את הטבלה וזה אומר שהשחקנים שלנו יודעים להתמודד עם הסיטואציה".

לקראת הדרבי התל אביבי בשבוע הבא אמר סוזה: "אנחנו נערכים לכל המשחקים ויודעים שזה תמיד משחק מיוחד כאן בישראל, אבל זה לא המשחק האחרון. בשביל לזכות באליפות צריך לנצח משחקים כמו המשחק הנוכחי כי זה מעניק הרבה אנרגיה ומוטיבציה. דבר אחד אני יודע, שגם אחרי המשחק ולא משנה מה תהיה התוצאה אנחנו עדיין נשאר ראשונים".

ראדה פריצה שכבש את שער הניצחון סיכם את ההתמודדות: "זה היה ניצחון חשוב כי ידענו שזה הולך להיות משחק קשה. לא שיחקנו הכי טוב אבל אלו המשחקים שצריך לנצח. היום היינו חסרים מספר שחקנים פצועים ובשבוע שעבר היו לנו רק שני אימונים בסגל יחסית מלא, אבל הדבר הכי חשוב זה לנצח משחקים כאלה. יש לנו רגעים במשחק שאנחנו משחקים טוב. במחצית הראשונה שיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל בשנייה נתנו להם לשחק ואיבדנו הרבה כדורים וזה דבר שנצטרך לעבוד עליו. אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב שלי והיום היתה לי הזדמנות אחת או אולי שתיים וזה היה נחמד לראות את הכדור חודר לשער".