הצהובים סיימו את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר. סוזה: "מגיע להם קרדיט"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (ראשון) את האימון המסכם לפני המשחק מול הפועל באר שבע. לפני המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן פאולו סוזה לביקורת על הקבוצה: "יש בארץ המון מאמנים ואני צריך לכבד את דעתם, זו דרכי כי לכל אחד יש את הדעה שלו אבל בנתיים הקבוצה עושה דברים מדהימים בסיטואציות שונות כמו ההופעה באירופה והדרך בה שינינו גישות במשחק, הדרישות מכל משחק, הקשיים שעברנו העונה עם שחקנים מסוימים ולכן אני צריך לומר שעד עכשיו אני מאוד מרוצה מההופעות שלנו ומהעתיד של המועדון. יש רגעים במשחק בהם נוכל להשתפר אך כמאמן אני בודק עמוק את הנתונים ויש סיבות בגללן אנחנו משחקים בדרך מסוימת, כשהיריב משתנה אנחנו מתאימים את עצמנו אבל התוואי תמיד ממשיך והפילוסופיה שלנו עקבית כי אנחנו חושבים גם לטווח הבינוני והארוך. נכון שיש עליות ומורדות אבל צריך להשיג את הנקודות גם בזמנים פחות טובים".

http://www.youtube.com/watch?v=MlVBD7JTkJQ&feature=youtu.be

לגבי הקביעה כי מכבי תזכה בתואר אם תנצח מחר אמר: "אני לא מסכים, יהיו עוד שמונה משחקים ועשרים וארבע נקודות, באר שבע משיגים העונה מספרים של אליפות ולצערם מכבי ראשונה, הם מופיעים בצורה מאוד טובה ומגיע קרדיט למאמן ולשחקנים שלהם. אני אוהב שיש לי את השחקנים הטובים ביותר על המגרש ואני אוהב שזה כך גם אצל היריבה כי אני תמיד רוצה לבחור מהסגל המלא וזה לא המצב אבל אני מקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים- ניצחון. אנחנו עובדים והשחקנים שלי תמיד רוצים להשתפר ולהגיע לאן שהם רוצים להגיע ולתת את ההופעות הטובות ביותר ולעזור למועדון לנצח- בשבילי זה הדבר הכי טוב שאני יכול לבקש כי הם אוהבים לעבוד קשה.

לבאר שבע יש שחקנים טובים שמשחקים בצורה של כדורים ישירים ולנצל טעויות של היריבה, יש להם אחוז מצוין במצבים נייחים, אני מקווה שמחר הם לא ישחזרו את ההצלחה הזו ואני מקווה שגם אנחנו נוכל לסכן אותם במצבים נייחים". סוזה הוסיף כי: "הגנה זה לא רק המגנים כי אם כל הקבוצה כיחידה וגם מבחינת התקפה, אני חושב שאחד המפתחות הוא לשלוט בכדור ולנצל מצבים, אנחנו עובדים כדי שיהיו לנו הרבה פתרונות כדי להגיע לניצחון". לגבי העונה הבאה אמר: "אני רוצה להיות מפוקס בפרויקט הזה ואני משקיע בו הרבה כי אני אוהב אותו, מהיום הראשון אני מנסה לתת את הטוב ביותר שלי לשחקנים, למועדון ולאוהדים אבל אי אפשר לדעת מה יוביל המחר, בנתיים אני מאוד אוהב להיות כאן".

https://www.youtube.com/watch?v=x7Zg4IaR8rI&feature=youtu.be 

הקשר גל אלברמן התייחס ליכולת הקבוצה ואמר: "עברנו כברת דרך ארוכה, תמיד יהיו ביקורות אבל מבחינתנו הביקורות היחידות הן רק מהצוות המקצועי וברגע שתהיה להם ביקורת זו תהיה בעיה. כמובן שהקהל דורש יותר וזה מוציא מאיתנו יותר. אנחנו מספיק בוגרים כדי להבין שיהיו ביקורות לאורך הדרך, זה לגיטימי, וכקבוצה אנחנו נמצאים איפה שרצינו להיות בשלב זה. יש יריבות טובות, יש לנו פציעות וקשיים בלשחק אחרי שהיריבות שלך משחקות, מבחינתי אנחנו מתמודיים בצורה יפה ונקווה שזה ימשיך". עוד הוסיף: "לא רואה שינוי ביכולת שלנו, במשחק האחרון היו רגעים טובים יותר ופחות וזה נבע מהרצון להכריע את המשחק, סיימנו אותו מאוד מאוכזבים כי רצינו להראות שאנחנו מסוגלים לשחק את המשחק שלנו וברגע שסטינו מזה זה אכזב אותנו אבל עבדנו על זה השבוע ומקווה שכבר מחר נוכל ליצר את מה שאנחנו עובדים עליו במשך השבוע. היכולות של באר שבע טובות בלי קשר לשחקן כזה או אחר, אנחנו הולכים למשחק קשה ואני מקווה שנצליח להביא את היתרונות שלנו לידי ביטוי במשך תשעים הדקות".