ניצחונות חשובים לקבוצות נערים א' ונערים ב', תיקו דרמטי לנערים ג'2

המחזור ה-20 של ליגת נערים א' על זימן למכבי תל אביב 'עודד' משחק קצוות נגד הפועל כפר סבא אותו סיימו הצהובים עם ניצחון 0-9. רז יצחק עם שלושער, בן שוגל עם צמד ודור גלילי, גבריאל קניקובסקי, עומרי הרמתי ואיתי אלוני עם שער כל אחד כבשו לזכות נערי א' הצהובים. בעזרת הניצחון הביתי החניכים של אליעזר בן אהרון המשיכו להיצמד למוליכה מכבי חיפה ולשמור על פער שלוש הנקודות ממנה. נערים ב' של המועדון שמרו על המקום הראשון שלהם בעזרת ניצחון חוץ קשה 2-1 על הפועל ירושלים במגרש בקרית יובל. איתמר שבירו העלה את הצהובים ליתרון ולאחר שוויון של המארחים רוי רונן כבש את שער הניצחון שבע דקות לסיום.

החניכים של ארז בלפר עדיין מחזיקים ביתרון של שש נקודות על פני היריבה העירונית הפועל ת"א כאשר נותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה בליגת נערים ב' ארצית דרום. לקבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' חיכה בשבת דרבי מסקרן נגד הפועל ת"א שהסתיים בניצחון 1-2 צהוב שהעלה את חניכיו של שלומי מיטלקה למקום השלישי. קבוצת נערים ג'2 יצאה למשחק צמרת במתחם 'קצף' אצל מכבי חיפה וחזרה לתל אביב עם נקודה לאחר 3-3 מרתק. פרינס תומס עם צמד ודסלין בלאצ'או העלו את החניכים של חיים סיטון ליתרון מבטיח של 3-0 אך המארחים הצליחו להשוות לקראת הסיום ולחלק את הנקודות.

ילדים א' צפון ספגו הפסד שני בלבד העונה וראשון בבית לאחר 1-0 להפועל פתח תקווה בקרית שלום וילדים א' דרום רשמו ניצחון חוץ 2-0 על הפועל ירושלים. קבוצת ילדים ב' דרום של המועדון שמרה על פסגת הליגה שלה עם ניצחון נאה 0-9 על הפועל רמת גן בקרית שלום. ילדים ב' צפון חזרו ממשחק חוץ בהוד השרון עם נקודה לאחר 1-1 נגד הפועל המקומית.