שחקני מכבי ת"א 'עודד' כפו שוויון דרמטי בתום הזמן החוקי של חצי הגמר וניצחו את בני יהודה לאחר דו קרב מהנקודה

קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב הרוויחה היום (רביעי) את מקומה בגמר גביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי על בני יהודה באצטדיון רמת גן. החניכים של אליעזר בן אהרון עשו זאת בדרך הקשה לאחר שוויון 1-1 בתום 80 דקות, שוויון 2-2 בתום ההארכה ו 3-4 בתום דו קרב של בעיטות מהנקודה הלבנה. תחילת המשחק האירה פנים דווקא לקבוצה משכונת התקווה שעלתה ליתרון מוקדם לאחר שבע דקות בלבד. נערי א' ניסו לחזור למשחק דרך איתי אלוני ובן שוגל שניסו את מזלם אך לאחר 40 דקות שקולות ירדו הצהובים להפסקה בפיגור 1-0.

את המחצית השנייה החלו שחקני מכבי ת"א 'עודד' בתנופה ובדקה ה-45 איתי אלוני שיגר כדור חזק ומסובב לפינה שסימן 1-1 על לוח התוצאות. בדקה ה-56 וה-57 הגיעו שתי הזדמנויות פז להשלמת מהפך אך תומר אלטמן ועומרי הרמתי לא הצליחו למצוא את הרשת ממצבים קורצים. דור גלילי היה הבא בתור להתקרב לשער בשניות הסיום אך הכדור שלו עלה מעל השער ושלח את המשחק להארכה של עשרים דקות. בחצי הראשון של ההארכה הצהובים חיפשו אך לא מצא את שער היתרון ועם פתיחת החצי השני דווקא בני יהודה הצליחה לכבוש. בעיטה חזקה של יואב נימני העלתה את הזהובים ליתרון והשאירה לצהובים פחות מעשר דקות להישאר בתמונת הגמר.

התסריט הזכיר את זה של המפגש הקודם בין שתי הקבוצות בליגה כאשר בני יהודה הובילה 2-1 ובשניות הסיום מכבי הצליחה להשוות. גם הפעם הצהובים כפו 2-2 בשניות הסיום, הפעם של ההארכה כאשר רז יצחק עלה לכדור גובה ונגח בעוצמה לפינה את השער ששלח את הקבוצות לנקודה הלבנה. איתי אלוני, רז יצחק ועומרי הרמתי כבשו לזכות מכבי, ראני חמזה החמיץ ומנגד שוער מכבי חביב אוחיון עצר בעיטה אחת וראה כדור נוסף של בני יהודה עולה מעל המשקוף. אוחיון בעצמו היה זה שניגש לבעיטה המכריעה שנכנסה פנימה, קבעה 3-4 בתום דו קרב הבעיטות מהנקודה ושלחה את שחקני מכבי ת"א 'עודד' לחגוג. היריבה של הצהובים בגמר שייערך בסוף החודש תהיה מכבי חיפה שגברה בחצי הגמר השני על הפועל באר שבע.

במשחק נוסף שנערך בקרית שלום גברה קבוצת מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 0-2 על מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה לנערים ב'. מחצית ראשונה טובה של הצהובים סייעה להם להרוויח את הכרטיס לחצי הגמר כאשר לני אהרון ורוי רונן כבשו וקבעו את התוצאה הסופית כבר ב-40 הדקות הראשונות. היריבה של נערי ב' בחצי הגמר שייערך בסוף השבוע הבא תיקבע בהמשך בהגרלה.