ניצחונות דרמטיים וחשובים לקבוצות נערים א', נערים ב' ונערים ג'2

בדומה לצמרת ליגת העל לנוער גם בצמרת ליגת נערים א' על ישנו ראש חץ שמורכב מקבוצות מכבי תל אביב ומכבי חיפה. מכבי תל אביב 'עודד' מדורגת במקום השני ואתמול היא שמרה על פער שלוש נקודות מהפסגה עם ניצחון חוץ דרמטי 3-2 על הפועל באר שבע. המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-15 לפני שרז יצחק השווה רבע שעה מאוחר יותר. עשר דקות לסיום באר שבע עלתה ליתרון נוסף אך גם אז לא נכנעו הצהובים. בן שוגל השווה שתי דקות לסיום ובתוספת הזמן גבריאל קניקובסקי מנע תיקו ראשון של נערי א' העונה והשלים מהפך דרמטי.

קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלי פוקס שמרה על המקום הראשון שלה עם ניצחון 1-2 בקרית שלום על בית"ר ירושלים. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון במשחק במחצית הראשונה אך רוי רונן ולקראת הסיום נדב עמרן הפכו את התוצאה במחצית השנייה וחתמו שלוש נקודות חשובות. החניכים של ארז בלפר ממשיכים להוביל את הטבלה בפער של שש נקודות מהפועל תל אביב שבמקום השני כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה. מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון סיימה בתיקו 0-0 את משחקה נגד מוליכת הטבלה מ.ס אשדוד.

נערים ג'2 אירחו למשחק צמרת מסקרן את מכבי נתניה וגברו עליה 0-1 משער של פרינס תומס בדקה ה-69. הניצחון החשוב העלה את החניכים של חיים סיטון למקום השני על חשבון האורחים מנתניה ושמר אותם במרחק סביר מהפסגה עם שבע נקודות ממכבי פ"ת ומשחק חסר. ילדים א' דרום המשיכו בכושר הטוב שלהם עם ניצחון רביעי ברציפות ו11 מ-12 המשחקים האחרונים. החניכים של אייל צחי גברו 0-3 על  מצמד של עמית מורדכייב ושער נוסף של גל פורת.

ילדים א' צפון השיגו ניצחון חוץ נאה, 6-1 על מ.ס נשר בעזרת צמדים של ים בן יהודה וארד בר ושערים נוספים של תומר ציטרין וגל סופר. הדרבי של קבוצת ילדים ב' דרום הסתיים בשוויון 1-1 נגד הפועל ת"א ושתי הקבוצות גם נותרו שוות במספר הנקודות בצמרת ליגת ילדים ב' מרכז. ניצחון נוסף לקבוצות המחלקה נרשם במשחקה של קבוצת ילדים ב' צפון שגברה בקרית שלום 0-4 על הפועל חדרה.