שערים של סוהיל ארמלי, יונתן כהן ואליאל פרץ המשיכו את התקופה המצוינת של מכבי ת"א 'שחר'

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב נכנסה לכושר בזמן המתאים והיום היא המשיכה ברצף המצוין שלה עם ניצחון שביעי בשמונה משחקים. החניכים של זיו אריה שמרו על המתח בפסגת ליגת העל לנוער גם לאחר המחזור ה-22 עם 0-3 על עירוני קרית שמונה ששמר על פער ארבע הנקודות ממכבי חיפה המוליכה. האורחים מקרית שמונה הגיעו למשחק בקרית שלום מהמקום החמישי בטבלה ובניסיון להשיג ניצחון שני העונה על מכבי תל אביב 'שחר'.

במחצית הראשונה שחקני קרית שמונה אכן היו מעט מסוכנים יותר אך לא הצליחו לעבור את סהר חסון ששמר על שער נקי כפי שעשה בששת המשחקים הקודמים. מנגד אופק ברזני שבמחזור הקודם כבש צמד תופקד שוב כחלוץ ניסה את מזלו במספרת שכמעט מצאה את הרשת. שקד אזולאי ודניאל גרץ גם הם לא הצליחו להעלות את מכבי ליתרון במחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים. למחצית השנייה עלו הצהובים במצב רוח התקפי מאוד ובדקה ה-63 גם הצליחו למצוא את השער הראשון במשחק.

סוהיל ארמלי היה זה שבבעיטה מדודה לפינה מתוך הרחבה העלה את מכבי תל אביב 'שחר' ליתרון 0-1 ושלח את הצהובים לחגוג עם האוהדים ביציע. ארבע דקות מאוחר יותר היתרון הוכפל עם שערו החמישי העונה של יונתן כהן ובדקה ה-81 אליאל פרץ המחליף כבש מקרוב את השלישי והשלים ניצחון משכנע נוסף של קבוצת הנוער. הניצחון המשיך את התקופה הטובה ביותר העונה של קבוצת הנוער עם 22 נקודות מתוך 24 אפשריות, שבעה משחקים רצופים ללא ספיגת שער ויחס שערים של 1-17. הפער מהפסגה נותר על ארבע נקודות לאחר שגם המוליכה מכבי חיפה ניצחה את הפועל ראשון לציון שבשבת הבאה תארח את מכבי תל אביב 'שחר'.