מכבי תל אביב "שחר" מסיימת ב 1-1 את משחק החוץ בראשל"צ אחרי שער בדקת הסיום של אופק ברזני

החניכים של זיו אריה יצאו הבוקר (שבת) למשחק חוץ בראשון לציון אצל הפועל המקומית במסגרת המחזור ה- 23 בליגת העל לנוער. המשחק החל בלחץ של המקומיים שהגיעו להזדמנות ראשונה בדקה הראשונה בבעיטה מתוך הרחבה אך סהר חסון הצליח להדוף את הכדור. דקה לאחר מכן המזל שיחק פחות לצהובים כשהמקומיים הצליחו לעלות ליתרון של 0-1 בבעיטה מתוך הרחבה של דניאל בלומנפלד. המקומיים המשיכו לשלוט במחצית זו והזדמנויות שלהם בדקה ה-20 ובדקה ה-44 לאחר הזדמנות של אחד על אחד לא הסתיימו בשער. גם מכבי ניסתה לתקוף ובדקת הסיום של המחצית מתן חוזז הטעה את הגנת הכתומים ובעט כדור ליד הקורה של השוער חן עשהאל. 

המחצית השניה נפתחה בלחץ גדול של הצהובים על שער הקבוצה המקומית. בדקה ה-52 סוהיל ארמלי כמעט וכבש מבעיטת קרן ודקה לאחר מכן שון גולדברג נגח מכדור קרן נוסף לידיו של עשהאל. בדקה ה-58 אופק ברזני שנכנס כמחליף פרץ לרחבה מאגף ימין ובעט חזק אך שוער ראשון הדף בקושי. בדקה ה-72 קלדרון השאיר לגיא אביב כדור בטבור הרחבה אך עשהאל שוב הצליח להדוף את הכדור. בדקה ה-83 דווקא ראשון לציון הגיעה להזדמנות אך הכדור נהדף מקו השער. הלחץ של מכבי נשא פרי בדקת הסיום כשמבצע יפה של אופק ברזני המחליף מסתיים בבעיטה קשתית שנכנסת לשער ומשווה את התוצאה ל 1-1. גיא אביב כמעט הצליח לכבוש שער ניצחון בתוספת הזמן אך הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה והמשחק הסתיים בשוויון. במחזור הבא תארח מכבי את בני יהודה בקריית שלום.

ההרכב: סהר חסון, גיא אביב, שון גולדברג, אוליבר ספרינג (שחר פיבן 46), סער קלדרון, דן גלזר (אפי טל, 66'), אליאל פרץ (שקד אזולאי, 46'), דניאל גרץ, סוהיל ארמלי, עמית פרחי (אופק ברזני, 55'),  מתן חוזז (יונתן כהן 46).