הניצחון הגבוה העונה של הצהובים שומר על פער ארבע הנקודות מהפסגה. קלדרון (צמד), ברזני, אביב, כהן ופרחי כבשו

שישה מחזורים לסיום העונה מכבי ת"א 'שחר' ומכבי חיפה ממשיכות להיות צמודות אחת לשנייה בצמרת הטבלה. במקום השני ועם פער של ארבע נקודות מהירוקים אירחו היום הצהובים את בני יהודה בניסיון להישאר קרובים לפסגה. כבר בהזדמנות הראשונה במשחק העלה אופק ברזני בדקה ה-10 את קבוצת הנוער ליתרון כאשר התרומם לכדור קרן של יונתן כהן ונגח מעל שוער האורחים. שער רביעי בארבעה משחקים לחלוץ הצהובים. עשר דקות מאוחר יותר היתרון הוכפל כאשר גיא אביב עצר כדור ברחבה, החליף רגל ומצא את הפינה בבעיטה שטוחה ומדויקת.

הניצחון השמיני בעשרת המשחקים האחרונים של הצהובים התקרב עוד יותר בדקה ה-36 כאשר יונתן כהן כבש בקור רוח ממצב של אחד על אחד מול שוער בני יהודה. האורחים עוד ניסו לצמק לפני ההפסקה אך סהר חסון דאג לשמור על שער נקי מול אמיר כהן. המחצית השנייה של מכבי תל אביב 'שחר' החלה באותו קצב בה הראשונה הסתיימה והניצחון כבר לא הוטל בספק כאשר סער קלדרון מצא את הרשת מקרוב בדקה ה-51. יונתן כהן וגיא אביב ניסו למצוא גם את החמישי אך מי שהצליח היה המחליף עמית פרחי שנשאר מקרוב מול שער ריק בכדי לכבוש את שערו השלישי העונה.

המגן השמאלי של הצהובים, סער קלדרון השלים משחק התקפי מוצלח מבחינתו כאשר כבש את השני שלו שתי דקות לסיום. קלדרון פרץ חופשי באגף ומתוך הרחבה בעט שטוח ומדויק לרשת וקבע את תוצאת הסיום המרשימה של קבוצת הנוער. החניכים של זיו אריה שמרו על פער ארבע הנקודות ממכבי חיפה שגם היא ניצחה ובשבת הבאה יתארחו אצל הפועל רמת השרון.

טבלת ליגת העל לנוער

לוח המשחקים