צמד של ברק בדש קבע ניצחון במשחק העונה והגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות

מכבי תל אביב גברה הערב 0-2 על הפועל באר שבע והגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות בתום המחזור ה- 28. ברק בדש, שפתח בהרכב בצל ההרחקה של ראדה פריצה, כבש צמד ראשון לעיני הקהל הביתי. בדומה למשחק הקודם בין הקבוצות גם הערב הצהובים כבשו שער מוקדם עם ההתקפה הראשונה במשחק. האורחים אמנם החזיקו יותר בכדור, בעיקר במחצית הראשונה, אבל עיקר ההזדמנויות נרשמו לזכות הצהובים. בדקה ה- 27 ברק בדש הכפיל את התוצאה וחתם ניצחון ראשון בפלייאוף. בשבוע הבא תצפין הקבוצה עד לקרית שמונה, מגרש בו רשמה את הפסדה האחרון העונה.

המשחק יצא לדרך, טל בן חיים לקח את המגן שלו לטיול באגף השמאלי וברק בדש דחק מקרוב את היתרון. בסיבוב הקודם הצהובים כבשו את הראשון כבר אחרי שלוש דקות והערב השעון עוד לא הספיק להשלים סיבוב. האורחת נכנסה לעניינים והחזיקה יותר בכדור, אבל כל ההזדמנויות הלכו בכיוון השער של אוסטין אג'ידה. זהבי מצא את הראש של קרלוס שנגח כדור לידיים של אג'ידה וארבע דקות אחר כך פספס את המסגרת מתוך הרחבה. הניסיון השלישי היה בדקה ה- 27 ואז בדש גם כבש את השני מקרוב. החלוץ שהגיע מקרית שמונה וכל כך חיכה לשער הראשון שלו לעיני הקהל הביתי, התכבד בצמד וקבע את תוצאת המחצית.

מאמן הפועל ב"ש, אלישע לוי, ביצע חילוף כפול בפתיחת המחצית השניה, אבל כמו בארבעים וחמש הדקות הראשות ההזדמנויות היו של הצהובים. בדקה ה- 51 ייני סיים התקפה מסוכנת בבעיטה מהאוויר, אבל אג'ידה הדף לקרן. דקה חלפה, ברק בדש פתח רגליים והשאיר את זהבי לבד מול אג'ידה, אבל הקשר בועט לגופו של השוער. עוד חמש דקות חלפו והפעם זה היה דור מיכה שפספס מקרוב מסירה מוצלחת של בן חיים. החניכים של פאולו סוזה המשיכו להיות מסוכנים יותר ובדקה ה- 62 מיטרוביץ' הקפיץ באומנות לזהבי שהשתלט על הכדור מאחורי קו ההגנה ונבלם, שוב יש לומר, אצל אג'ידה. שתי דקות לתום המשחק חואן פאבלו עוד התעופף לבעיטה חופשית של בוזגלו ושמר על שער נקי. הצהובים מנצחים בפעם השנייה העונה את הטוענת לכתר ומגדילים את הפער בצמרת לשמונה נקודות.

צילומים – ניר קידר