משחק ההכנה האחרון במחנה האימון הסתיים בתיקו ללא שערים

לאחר ניצחונות על ס.צ וויץ וווינר ניושטאדט סיימה מכבי את משחק ההכנה האחרון שלה באוסטריה נגד שטורם גראץ בתיקו 0-0. גראץ היא הקבוצה הבכירה ביותר מולה התמודדו הצהובים במהלך מחנה האימונים עם שלוש אליפויות אוסטריה בעברה ומקום חמישי אשתקד בבונדסליגה האוסטרית. אוסקר גארסיה השתמש ב-21 שחקנים במהלך המשחק כאשר מי שלא היה זמין עבור המאמן הספרדי הוא יובל שפונגין שנשאר מחוץ לסגל בעקבות פציעה קלה.

המשחק נפתח בניסיונות לא מוצלחים של שתי הקבוצות לחדור לתוך הרחבה וליצור מצבים מסוכנים. שוער גראץ כריסטיאן גראציי היה הראשון מבין שני השוערים לעמוד במבחן כאשר קלט כדור חופשי של זהבי בדקה ה-11. כעבור שלוש דקות האוסטרים מצידם ניסו גם הם להטריד את ברק לוי בשער מכבי שקלט גם הוא בעיטה חלשה של לובריץ'. ההזדמנות הטובה ביותר במחצית ראשונה בה לא היו אירועים רבים הייתה נגיחה של זהבי שחלפה סמוך לקורה בדקה ה-37. בהפסקה ערך אוסקר גארסיה שבעה חילופים כאשר השלושה שנשארו בהרכב גם בפתיחת המחצית השנייה היו רייכרט, טיבי ובן הרוש.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה אחד המחליפים הטריים, ראדה פריצה היה אחראי למצב המסוכן ביותר של הצהובים לאחר נגיחה למשקוף מכדור קרן של אלטמן. המצב המסוכן הבא במשחק היה שייך למחליף של האוסטרים, נעים שאריפי שנגח ליד הקורה של חואן פאבלו. מהראן ראדי שכבש במשחק ההכנה הקודם נגד ווינר ניושטאדט מבעיטה חופשית היה קרוב לעשות זאת שוב אך הבעיטה שלו נהדפה ע"י מגן אוסטרי למשקוף. עשר דקות לסיום חואן פאבלו השאיר את שער הצהובים נעול כאשר עצר את אנדראס גרובר שהגיע מולו ונתן את החותמת הסופית לתיקו ללא שערים נגד שטורם גראץ.

המשחק מול גראץ היה האחרון של הצהובים במחנה האימון באוסטריה כאשר משחק הכנה נוסף ייערך ביום חמישי הקרוב (10.7) בקרית שלום נגד הפועל פ"ת.