טיל של גל אלברמן בתוספת הזמן קובע שלוש נקודות צהובות

זה היה קשה ומורט עצבים, אבל בסופו של דבר הנקודות נשארו בתל אביב אחרי שער ניצחון בתוספת הזמן של גל אלברמן במשחק הביתי נגד מכבי חיפה.
המחצית הראשונה החלה עם שתי התקפות של האורחים מחיפה, בדקה העשרים ואחת שובל גוזלן, שעלה להרכב במקום עידן ורד שנפצע בחימום, נכנס לרחבה ובעט מתיבת החמש לידיו של חואן פאבלו. בדקה העשרים ושמונה גוסטבו בוקולי בעט חזק מכעשרים מטר אך חואן פאבלו הצליח להדוף את הכדור למשקוף והחוצה. דקה לאחר מכן גל אלברמן טיווח את שער חיפה אך הכדור חלף ליד הקורה. חן עזרא האורח ניסה להעלות את החיפאים ליתרון בדקה ה- 35 כשעבר שני שחקני הגנה אך המהלך הסתיים בבעיטה לידיו של חואן פאבלו. דקה למחצית ולצהובים נפסק כדור חופשי מעשרים וחמישה מטרים, מהראן ראדי שהחליף את ערן זהבי שנפצע, שיחרר כדור חזק ומדויק שנהדף לקרן ע"י שראנוב.

בן חיים

המחצית השניה החלה בצורה שקולה ללא הרבה מצבים לשני הצדדים. בדקה ה- 78 בן הרוש הרים כדור לראדה פריצה שנכנס למחליף, השבדי נגח אך שראנוב הצליח להדוף בוירטואוזיות. בדקה ה-81 מהראן ראדי נגח את הכדור ליד הוקרה ושלוש דקות לאחר מכן שוב ניסה פריצה לכבוד בנגיחה אך גם הפעם הכדור חלף ליד הקורה. דקה לסיום זה נראה מבטיח כשטל בן חיים הוכשל ברחבה ע"י אביחי ידין שהורחק בצהוב שני. מהראן ראדי ניגש לבעוט את הפנדל אך שראנוב הצליח להדוף את הכדור. כשזה נראה אבוד הגיע אלברמן- בדקה ה92 הצהובים לחצו על שערה של חיפה והכדור נהדף לשרן ייני מהרחבה, הקפטן השאיר את הכדור לאלברמן שבבעיטה אדירה הצליח להבקיע סוף סוף את השער המיוחל ולרשום שלוש נקודות צהובות ופער של 11 נקודות בראש הטבלה.

 

אלברמן

ביום שני הבא תצא מכבי למשחק חוץ בסכנין (דוחא, 20:50).

צילומים – ניר קידר