לאחר 11 משחקים רצופים ללא הפסד קבוצת הנוער סופגת 1-0 מבית"ר י-ם ומתרחקת מהמקום הראשון

לאחר צמצום הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד בשבוע שעבר אירחה היום מכבי ת"א 'שחר' את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל לנוער. הצהובים ששיחקו היום בכחול חיפשו להמשיך את הסיבוב השני המצוין שלהם עם שלוש נקודות שישאירו אותם חזק בתוך המאבק הצמוד בצמרת ליגת העל לנוער. החניכים של זיו אריה שלטו במשחק מהפתיחה וניסו לייצר הזדמנויות ליד שער האורחים. המצב המסוכן הראשון הגיע באדיבותו של שון גולדברג שהגיע ראשון לכדור קרן אך הגנת בית"ר הצליחה להרחיק. באמצע המחצית יונתן כהן שנכנס לכושר הבקעה טוב בסיבוב השני הגיע הכי קרוב שאפשר לשער כאשר גלש לכדור רוחב של גיא אביב אך מקרוב פגש רק את העמוד.

האורחים מצידם הצליחו לייצר ניסיון לעבר שערו של סהר חסון אך הבעיטה של אבישי כהן עברה ליד העמוד והורידה את הקבוצות להפסקה עם 0-0. המחצית השנייה החלה באותו האופן שבו הסתיימה הראשונה כאשר החניכים של זיו אריה מחפשים לסכן את שער האורחים. אופק ברזני מצא את סתיו שושן מוכן בתחילת המחצית השנייה ושוער בית"ר היה צריך להתאמץ יותר כעבור כמה דקות בכדי להדוף את הבעיטה של מתן חוזז שנכנס כמחליף. שחקני מכבי המשיכו להטריד את הגנת האורחים אך לא דייקו בפעולה האחרונה והגנת בית"ר הצליחה שוב ושוב להרחיק את הכדורים מהאזור המסוכן.

בדקה ה-74 דווקא האורחים מצאו את הרשת כנגד מהלך המשחק לאחר שאבישי כהן בעט מדויק לפינה מתוך הרחבה. עד לסיום הצהובים לא הצליחו למצוא את השוויון למרות הזדמנות טובה של דור פרץ שנגח מקרוב החוצה בתוך תוספת הזמן. ההפסד הראשון של קבוצת הנוער לאחר 11 משחקים קבע כי הפער מהפסגה גדל לחמש נקודות כאשר נותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. בשבת הבאה תנסה קבוצת הנוער לחזור למסלול הניצחונות כאשר תתארח אצל הפועל ת"א למשחק דרבי מסקרן.

טבלת ליגת העל לנוער