קבוצות הילדים שיחקו אתמול מחזור אמצע שבוע, כל קבוצות המחלקה יקיימו מחזור מלא בשבת

המתח בליגת העל לנוער עלה בשבוע לאחר שמכבי תל אביב 'שחר' צימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. החניכים של זיו אריה יארחו בשבת הקרובה (11:45, פריצות למשחק בערוץ הספורט) את בית"ר ירושלים בניסיון להמשיך את הכושר המצוין שלהם ולשמור על המתח בצמרת. גם לנערים א' של המועדון יש מאבק צמוד בצמרת עם הקבוצה המקבילה של מכבי חיפה ולחניכים של אליעזר בן אהרון מחכה בשבת משחק ביתי (8:30) נגד הפועל רמת גן. קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב תשחק גם היא במגרש המרכזי בקרית שלום כאשר בני יהודה תגיע לבקר (14:30).

משחק ביתי נוסף ייערך במגרש הסינטטי בקרית שלום כאשר קבוצת נערים ג' – מכבי תל אביב 'אלדד' תארח (10:20) את מכבי חיפה, נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה (12:15). קבוצות ילדים א' וילדים ב' של מכבי תל אביב שיחקו מחזור ליגה אתמול (רביעי) וישחקו גם בשבת. ילדים א' דרום גברו אתמול בקרית שלום 1-2 על הפועל באר שבע (אדיר חרדון ובר לוי) ויתארחו בשבת אצל הפועל רמה"ש (9:00). ילדים א' צפון הפסידו בהרצליה 1-2 למכבי המקומית ובשבת יארחו (12:15) את מכבי חיפה למשחק צמרת.

ילדים ב' צפון סיימו בתיקו ביתי 1-1 נגד מכבי פתח תקווה ויארחו כבר מחר (שישי) את מכבי נתניה בהדר יוסף (15:30). ילדים ב' דרום של המועדון גברו 2-5 בחוץ על מכבי חיפה ושמרו על המקום הראשון בטבלה. ביום שבת יארחו החניכים של אורי דוד את הפועל ראשון לציון מערב (8:30, המגרש הסינטטי בקרית שלום).